• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

Netjes Lucas, de vec ziet er puik uit. Ben benieuwd naar het totaal resultaat met de spoiler. Anyways :thumb

Echt een mooie, strakke auto dit zeg. Gewoon zo als het hoort. Geen overbodige meuk en tupperware etc.

Voor het mooie evt. nog donkere koplampen, en hij is helemaal af. Maar zo is die ook erg fraai hoor !

Vwb die kleurverschillen kunststof/staaldelen, dat kan idd kloppen. Heb ook is een vectra gehad met een effect lak, fraaie kleuren,

maar echt een drama om daar (bij)spuit werk aan te (laten) doen. Wat ik mij toen is heb laten vertellen door een schade hersteller is dat

je eigenlijk losse delen niet kan spuiten, moet altijd met de auto erbij, spuitrichting zou van doorslag zijn zodat de effect/metaal deeltjes

allemaal dezelfde kant uit op vallen waardoor het effect, ongeacht ondergrond en deel, altijd het zelfde zou zijn. Ze hadden het over proef

plaatjes in verschillende richtingen spuiten en dan bij daglicht bij de rest van de auto houden.

@lucas1975 wrote:

DSC_0280_zpseb1d4f05.jpg

Lekker VET! Grappig om te zien hoe zo een OPC Line 2 verschiltmet een OPC op kleine nuances.

Wordt een prachtige vec :jerry

Groet jraaf

nette wagen

ik heb mijn spoiler met 3m dubbelzijdige tape geplakt

en een paar kleine moppen shell kit .....

even paar uurtjes opspannen en hij zit zo vast als een huis !!!!

good luck

Stukjes spuiten heeft niets met kleurverschil bumpers en metaal te maken, dit is al vanaf fabriek waarom ze dit niet in een kleur kunnen krijgen??

JE ziet het niet alleen bij Opel hoor, donkere kleuren zien je het niet.

Mooie vectra hoor :thumb

vanmiddag ffkes de Irmscher erop geplakt, Womi spoiler/montage kit,

hier nog eentje van zondag, zonder spoiler ;)

DSC_0596_zps904055bc.jpg

anyway! plakken die hap!

DSC_0628_zps9541bb8d.jpg

IMG-20130604-WA0002_zpsfd79436d.jpg

IMG-20130604-WA0003_zpsccd559e2.jpg

DSC_0637_zps9a831bed.jpg

DSC_0635_zpsf5e92047.jpg

DSC_0636_zps8e70460a.jpg

DSC_0634_zpse3c7b330.jpg

groetjes

Mooi Lucas, hoe lang heb je de spoiler moeten spannen? Begin nu ook wel te twijfelen voor een spoiler. Mits ik de vrouw zover krijg ;)

Spoiler der op vrouw der uit!

Prachtig :jerry

@ Chiel en Baba,

Onderbouwing voor alle vec mod liefhebbers;

Ben nie verslaafd aan drank of alcohol, ga niet vreemd of naar de 'brug', ben nie gokverslaafd. Ik heb een hobby en da's me Vec!

Groet jraaf

Inderdaad, en ander laat je jraaf zijn vec zien, en dan zeggen met je kijken schat ik wil alleen maar een spoilertje ;)

Opspannen van de spoiler heb ik een uurtje of 5 gedaan, was voldoende want na de ritten van vandaag zit ie er nog goed op ;)

Zwarte plekje??? :kewlpics het is gelukkig alleen op de piccies! Zal wel een vuiltje op de lens zijn geweest!

Grtz lucas

Huh, inderdaad, nu zie ik het ook!

Dat wordt even kijken of dat onder de garantie van de phone valt, 2 stipjes zie ik steeds in de piccies!

Maar beter daar dan in de lak!

Terug
Naar boven