• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

Lol @ de onderste pic lucas, leuk man die boot :D

Ben verder benieuwd naar het resultaat als je alles erop hebt zitten.

:thumb Zal 'm goed staan :thumb

Nu heb je overigens een mooie ruimte voor een paar vette dubbele pijp :jerry ............

Veel plezier straks van de strakke looks.

Groet jraaf

Ook binnen!

DSC_0246_zps09e74d31.jpg

Lucas, zet je ook donkere koplampen en smoked knipperlichten erin? Denk dat dat het hele verhaal af maakt, met de zwart chrome elementen die je erin zet/hebt?

Had ik me ook bedacht ;) Heb inmiddels één koplampje

liggen, een valeo uit een gts, misschien lukt het om op tijd een linker te regelen, dan kunnen ze mooi mee naar de schade hersteller!

IMG-20130831-WA0002_zpsccddf420.jpg

IMG-20130831-WA0004_zps9580bf2f.jpg

Ok nice. De koplampen heb ik ook op het lijstje staan. Mogelijk neem ik ze over van iemand op het forum hiero.

Voor de knipperlichten kun je in mijn topic kijken daar hebben zowel mister Raaf als ik ze besteld. Tot nu toe erg tevreden ermee.

Edit: viewtopic.php?f=6&t=169690&start=100 onderop ;)

Ahh, ik denk dat ik de knippers aan de zijkant gewoon wit laat, dan vallen ze mooi weg in het pannacotta kleurtje. Als ik er smoke varianten op monteer gaan ze opvallen.

Ik doe wel Philips silvervision lampjes in de koplampen, is dat oranje aan de voorkant mooi weg!

Groetjes

Dat kan ook, ben benieuwd naar je nieuwe aanpassingen :D

Wanneer is de vec klaar (lees wanneer krijgen wij pics te zien....)?

Morgen ochtend gaat de Vec naar de schadehersteller, zal hem wel een weekje kwijt zijn denk ik!

Spannend weekje!! Ben erg benieuwd naar het eindplaatje!

en vandaag de uitlaat sierstukken van GM tuningparts binnen!

IMG-20130902-WA0002_zps3db79468.jpg

DSC_0256_zps261f2cee.jpg

even naar NM parts denk ik voor montage als de SW klaar is!

En als ik de track & trace mag geloven komt morgen de donkere linkerkoplamp binnen!

toptop

Vandaag kwam de linker koplamp binnen, een zeer mooie unit waardoor degene die ik van de week heb gekocht nogal geel overkomt, al even gepolijst maar ik kreeg het gele er helaas niet uit.

IMG-20130903-WA0027_zps0d3bc595.jpg

even overleg gehad met de schadehersteller, ze gaan aankomende vrijdag de Vectra weer opbouwen, dus tot dan de tijd om een mooiere unit te vinden. Zo niet dan houd ik voorlopig even de normale units erin.

Grtz

thanks Ghiel en Jurgen!

even balen van het koplamp verhaal, maargoed, misschien komt het deze week nog in orde en anders komen ze er toch later in!

Groetjes!

Vanochtend de koplampen bij de schadehersteller gebracht, Ze waren druk bezig met de Vectra, de nieuw bumpers stonden al mooi in de lak en de OPC voorbumper was weer in elkaar . Ze waren de mistpitten aan het monteren, geen piccies gemaakt helaas,

gisteravond nog even aan het polijsten geweest, lampje is er wel van opgeknapt, maar als alles klaar is ga ik nog even langs bij speaker voor een proffesionele koplamp polijst sessie,

DSC_0273_zps63ebf833.jpg

nog 2 dagen...

Terug
Naar boven