• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

Klik klak :thumb Mooi.

Ik opteer voor xenon H11. Mooi op kleur met de H7 xenon en niet zo een kerstboom effect als met led dagrij lampen :afro Ik gebruik mijn mistpitten als dagrij units.

Groet jraaf

kerstboom...

leuk voor in de kamer rond december januari ;)

Op ebay.co.uk voor een leuk bedrag een setje mistpitten met led erin kunnen kopen, plug and play, dimmend op dimlicht en canbus proof. Het uitproberen waard of de looks bevallen,

KGrHqVosFKqLiObMBQJY7my160_12_zpsa32bc79f.jpg

Hier iig genoeg balasten ect liggen om ook even voor Xenon te kijken, wel even H11 lampjes bestellen!

Vanmiddag nog even de sierstukken gepolijst, nu is het meer naar mijn zin! Nik van NM parts is nog even op vakantie, over een paar weken komen ze er onder.

before

DSC_0256_zps261f2cee.jpg

after

DSC_0464_zps270f6022.jpg

DSC_0466_zpsb7fba0d6.jpg

groetjes

Mooi hoor, die einddempers zullen de Vectra goed staan! :thumb

Ben wel benieuwd naar je led mistlampen. :kewlpics

Ik zit daar ook over te denken nu seinen sommige mensen nog als ik de mistlampen als dag rij verlichting gebruik (met de HSL module).

Groeten Jurgen,

Ben benieuwd of je de flits door de canbus erin hebt zitten. Zo nee dan ben ik benieuwd waar je ze vandaan hebt gehaald.

Vet, die mistlampen wil ik ook!! Volgens een AST zou het knipperen middels weerstanden kunnen worden opgelost.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

In de advertentie stond canbus proof, we gaan het meemaken,

Kwa pasvorm is een opc mistlamp wel totaal anders als de OEM vectra mistunits, dus ik weet niet of dat gelijk past op een OEM bumper.

Als ze binnen zijn zal ik even wat piccies maken!

Wat pakjes binnen,

De Led mistpitten, beetje hongkong kwaliteit als ik eerlijk ben. morgen of zondag maar even monteren en bekijken,

DSC_0507_zps4aaf6761.jpg

En via Ebay duitsland een setje OPC caravan veertjes op de kop getikt, geen haast met monteren, moet even uitkomen kwa tijd geld en mogelijkheden,

DSC_0511_zps81e9a121.jpg

groetjes

Vanmiddag even de Vec gesopt, en gisteren nog even winterbandjes gekocht via MP, goed tweedehands zetje Dunlop Wintersport 3D, maatje 215/55R17, net even een maatje hoger dan origineel 215/50R17,dus vult de wielkast net even meer. setje wat over is zal ik hier even op MP zetten,

Nog geen tijd gemaakt om de mistunits om te wisselen, misschien van de week even doen,

DSC_0518_zps0cbfa1a3.jpg

DSC_0519_zps2d78bfc3.jpg

DSC_0527_zps4d9738c0.jpg

DSC_0536_zpsdd63b1ea.jpg

DSC_0513_zps10c40e60.jpg

DSC_0512_zps962d6edf.jpg

net even de Led mist units erin geklust, staat best mooi, maar de beloofde dimfunctie werkt niet en bovendien knipperen de leds ook na als de verlichting uit is. Dus setje gaat retour afz, of er moet iemand zijn die weet hoe dit makkelijk voor een elektroleek te fiksen is. H11 xenon was gelukkig al besteld en is onderweg.

DSC_0592_zps7661cb83.jpg

IMG-20130929-WA0031_zpsc978f72b.jpg

groetjes

Ziet er wel vet uit idd! Ik zou graag zo'n setje willen!

AST (autoshop) heeft het er over dat je dat knipperen met weerstanden kunt oplossen. Weet iemand of dat zo is?

@CAlberts wrote:Ziet er wel vet uit idd! Ik zou graag zo'n setje willen!

AST (autoshop) heeft het er over dat je dat knipperen met weerstanden kunt oplossen. Weet iemand of dat zo is?

Niet alleen met weerstanden maar ook met diodes!

:thumb

@speaker wrote:@CAlberts wrote:Ziet er wel vet uit idd! Ik zou graag zo'n setje willen!

Niet alleen met weerstanden maar ook met diodes!

:thumb

Speaker heb je een diagram of een how to om dit met diodes te fixen? Zoja kan dit door leken gedaan worden?

Gaat naar mijn smaak een stuk mooier staan. H11 Xenon in je mistpit king:

Ben geen fan van al die lichtjes op de 'neus'....

Groet jraaf

Vanmiddag richting Noordwijkerhout, afspraak met Nik, NM parts, voor het monteren/lassen van de OPC Look eindstukken!

Even goed met Nik naar de diffusor gekeken, door de vorm van de uitsparingen komen de sierstukken eigenlijk een beetje naar buiten te staan, was me al eerder opgevallen bij de echte OPC SW's maar snap nu waarom.

Oem duplex, schuine stukken eraf slijpen

DSC_0637_zps6da42db7.jpg

stukje pijp van 60mm aangpast

DSC_0640_zps51b7b327.jpg

even passen en aflassen

DSC_0641_zps0e926bc3.jpg

nummer 2

DSC_0645_zps2fb9fd1a.jpg

DSC_0647_zps026df744.jpg

DSC_0649_zps69233c63.jpg

en thuis

DSC_0651_zpseb8bca23.jpg

DSC_0655_zpsad829efe.jpg

morgen even wat betere piccies schieten! het staat iig echt superdik!!

@lucas1975 wrote:Vanmiddag richting Noordwijkerhout, afspraak met Nik, NM parts, voor het monteren/lassen van de OPC Look eindstukken!

Even goed met Nik naar de diffusor gekeken, door de vorm van de uitsparingen komen de sierstukken eigenlijk een beetje naar buiten te staan, was me al eerder opgevallen bij de echte OPC SW's maar snap nu waarom. !

:thumb looking good :thumb Bekend gezicht :jerry

Die originele OPC staan idd nogal wijd uit en naar achter :vertag

Mooi dat je ze niet zo ver als een originele naar 'buiten' hebt gestoken. Lijkt bij sommige OPC wel of ze er 10CM uit komen. Vind het zo echt mooi :thumbup

Heb die van mij ook max 1CM gestoken :afro

Groet jraaf

Thanks mensen,

Heb ze een halve cm binnen de bumper gehouden, bij de echte steken ze idd ver uit, vind ik ook minder mooi!

Terug
Naar boven