• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

@vanieba wrote:Nou ben ik toch wel benieuwd waar die andere twee schakelaartjes voor zijn..... :D

BTTF-game-SS-09.jpg

de flux capacitor ;)

Thanks mensen, leuke en nuttige mod er weer bij!

Leuke modje erbij Lucas, lijkt me erg handig zo een verwarmde water/sproeier :thumb

p.s. las dat volgende week weer wat kouder ging worden :jerry

@CAlberts wrote:Direct met een trekkertje er bij om je raam droog te trekken en je bent in 2 tellen klaar. Eerst de ene kant, dan de andere kant. Scheelt heel wat krassen en tijd, en bespaart het milieu wat meer dan die spuitbusjes.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ik zet mijn ruitenwissers alvast aan :D Anders bevriest het inderdaad gelijk weer.

Gisteren op Ebay.de een bovenste gril deel gescoord,

_12_zpsdfe177de.jpg

Staat misschien weer wat sportiever dan het chrome gedeelte, of in kleur spuiten of misschien in mat zwart.

DSC_0278_zpscd037d3b.jpg

DSC_0279_zps7b1a9b30.jpg

DSC_0281_zps0e7947e8.jpg

groetjes

@Baba wrote:In kleur!

:thumb

Origineel OPC uitvoering in carros kleur met chrome onderrandje en chrome logo. Vind ik persoonlijk ook het mooist.

Zo wordt ie van mij king: Spulletjes liggen te wachten op het voorjaar :sleeping

Groet jraaf.

Ik denk ook dat in kleur het mooiste is, het chromen stuk kan ik altijd nog een keer in de plastidip zetten. Spuiten is snel gefikst hoor, even mn schuurtje warmstoken, de lak heb ik nog liggen.

Maar zal ergens volgend weekend zijn want hij is nog niet op de post :))

Is trouwens wel een :swear om los te halen. Ik heb ook nog een "oude" chrome welke ik ook volgend jaar in kleur wil spuiten.

Het ontwerp is hetzelfde, alleen de structuur is anders dus past gewoon op een "standaard" gril. Wel past dit alleen op de facelift (c2) modelen van de vectra/signum

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb :thumb Als jij hem in de kleur spuit kan ik effe kijken of dat mooi staat oké ,doe ik het ook als ik hem niet verkoop , ze staan namelijk niet in de rij voor vec STW haha :wors :wors :wors

Op MP staat een originele OPC in de lichte kleur te koop. Kun je zien hoe het staat :afro

Groet jraaf

Vanmiddag met de Vectra en Prius bij de Restyler geweest, Mike en Emu, echt twee vakmannen die al jaren op de "uitdeuken zonder spuiten meet" van mn andere autoclub goed werk hebben laten zien. Dus mn schoonvader even gechartert om de Prius die kant op te rijden, Bedrijf zit in de Capelle , http://www.elautorestyling.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;, de nieuwe locatie zit aan de Hoofdweg 332. Capelle aan den ijssel.

Before

DSC_0941_zps81514f5d.jpg

DSC_0940_zpsf5a4cfb4.jpg

DSC_0939_zps62d6c4ec.jpg

Aan de slag! Deukjes zaten echt op een rotplek op de naad, net niet lekker bereikbaar, dus toen ook even het deurpaneeltje eraf, en met een hoop geduld zijn ze er alletwee mooi uitgekomen.

DSC_0306_zps6ef3b968.jpg

DSC_0309_zps272faec5.jpg

DSC_0311_zps237f9f78.jpg

DSC_0314_zpsdd8eabe5.jpg

IMG-20131207-WA0018_zpsbba591aa.jpg

DSC_0317_zps0c570a93.jpg

DSC_0319_zps76f760a9.jpg

DSC_0320_zpsd3d6e357.jpg

DSC_0321_zpsc63447be.jpg

weer superstrak!

en nog even een before and after van de Prius, onze letterlijke treehugger.

DSC_0056_zpsb62067ec.jpg

DSC_0060_zps6d222a8f.jpg

DSC_0071_zps9b0846dd.jpg

DSC_0303_zpsa7c4ef11.jpg

DSC_0302_zps55e547a4.jpg

echt dik tevreden, weer 2 strakke wagens.

groetjes

Terug
Naar boven