• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

dingdong,

IMG-20131210-WA0019_zpsa811520a.jpg

DSC_0384_zps917ab1f7.jpg

DSC_0389_zps20b38a22.jpg

en verse padjes binnen gekregen

IMG-20131210-WA0017_zps51b5ff0a.jpg

Ook nog even 2 busjes plastidip besteld bij plastidip.nl, kan ik mooi nog eerst even de chrome dippen om te kijken hoe dat staat.

vanochtend mooie kans voor de webasto hotshot,

DSC_0394_zpsd8bdb39a.jpg

na het sproeien met de webasto

DSC_0396_zps14549f33.jpg

niet het hele raam vorstvrij, maar wel het grootse gedeelte,

@ Leo, wat bedoel je precies ?

Van de week plastidip besteld, matzwart. http://www.plastidip.nl/plastidip-bestellen" onclick="window.open(this.href);return false;

Dagje begon wat grauw en nat, maar gelukkig werd het in de middag droog en zonnig! dus aan de bak ;)

IMG-20131213-WA0024_zps1ab425c0.jpg

Beetje afgeplakt, hoeft niet 100% wat overige spuit restjes wrijf je er zo vanaf, 2 tussendoor piccies.

Gewoon veel dunne lagen aanbrengen, minimaal 4 tot 6, werkt eigenlijk heel gemakkelijk.

DSC_0412_zpsa8b85de4.jpg

DSC_0413_zps11e75757.jpg

nog even getwijfeld wat mooier was, logo met of zonder, maar zonder leek me voor nu even mooier. Dus het spulleke er even af gepelt.

IMG-20131214-WA0014_zps99a21640.jpg

en het eindresultaat, best geslaagd! Van de zomer maar eens rustig mijn andere grildeel in kleur zetten.

DSC_0421_zps14983fd4.jpg

DSC_0422_zpsbf2540eb.jpg

DSC_0425_zps6be97ce7.jpg

DSC_0417_zpsc4c39492.jpg

DSC_0420_zpsda5acf28.jpg

DSC_0427_zps6633d7d4.jpg

DSC_0429_zpsdd7e8a8f.jpg

groetjes

Erg mooi zo in dat zwart, dat maakt 'm echt af. Persoonlijk zou ik het zo laten en niet in carrosserie kleur !

Heb die 'zware' chromen grille nooit het fraaiste onderdeel gevonden aan de Vectra C, dit is echt mooi gedaan zo ! :thumbup

@lucas1975 wrote:Bij mijn Vec hangt er iig een stekkertje voor, links van het interieurfilter.

DSC_0202_zps3dde392a.jpg

Toch leuk zo'n 3L.. dit weekend ff gekeken maar heb al standaard verwarmde sproeiers. Hoort waarschijnlijk bij het "Climate plus pakket"

Hotshot set inmiddels ook besteld dus kan binnen kort ook lekker vanuit verwarmde stoelen mijn voorruit zien ontdooien :thumb

@C00kie wrote:@lucas1975 wrote:Bij mijn Vec hangt er iig een stekkertje voor, links van het interieurfilter.

DSC_0202_zps3dde392a.jpg

Toch leuk zo'n 3L.. dit weekend ff gekeken maar heb al standaard verwarmde sproeiers. Hoort waarschijnlijk bij het "Climate plus pakket"

Hotshot set inmiddels ook besteld dus kan binnen kort ook lekker vanuit verwarmde stoelen mijn voorruit zien ontdooien :thumb

Mooi man, super de luxe idd!!

Hoi Lucas, heb mijn Hotspot inmiddels ook binnen maar zie net in de boeken dat men praat over een dubbele terugslagklep. Weet jij of de Vectra er standaard al een heeft? (heb origineel AFL xenon) of heb jij heb gewoon in het paravaan afgetakt?

Groet Tom

Terug
Naar boven