• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

M`n wagentje wordt al groot <3

SanguiniusNL

Post vaak
De eerste boete voor te hard rijden!

Ik ben zo trots! :wub

20120208_141140.jpg

:jerry :jerry

Gefeliciteerd, ik weet nog dat ik mijn eerste bekeuring kreeg ik had de tranen in mijn ogen staan van geluk. :jerry :jerry

Gerechtigheid!!!

Wel 7 km te hard gereden,u bent een wegpiraat en dit soort schorem dient bestraft te worden middels een stevige sanctie. :jerry

pfffff,wat een onzin boete weer! Is toch in oud geld 6 tientjes.Volstrekt bezopen.

Haha,

Ik ben er niet echt trots op hoor, maar toen ik de boete zag moest ik wel lachen... :P

Het hele proces kost bijna net zo veel, zo niet meer, dan de boete oplevert aan vadertje staat.

Maarja, ze moeten ergens de streep trekken dus vandaar dat ik maar even netjes 32,- euries heb betaald :)

Gelukkig staat er geen flitser langs de A9 :angel

Wat een lullige boete. Vorig jaar ééntje met de motor binnen gehengeld a €380,- dat zijn nog eens bedragen. Al deed het best wel pijn in de knip kan ik je vertellen. Haal je even snel een auto in op een 80 weg :hmmz Was ook geen ovetreding maar een misdrijf :shock:

En nee, trots ben ik er echt niet op :(

@GTS2.2DTI wrote:Wat een lullige boete. Vorig jaar ééntje met de motor binnen gehengeld a €380,- dat zijn nog eens bedragen. Al deed het best wel pijn in de knip kan ik je vertellen. Haal je even snel een auto in op een 80 weg :hmmz Was ook geen ovetreding maar een misdrijf :shock:

En nee, trots ben ik er echt niet op :(

Dat doet zeker wel zeer ja!

mwoa ligt er maar net aan waar rik.

als je in een 30 km zone te hard rijd tikt dat goed aan ben ik achter gekomen.

3x in 16 minuten zelfs :S

1 was 10 km te hard na corretie, betaal gewoon iets meer dan 100 euro, dus 10 euro de km.

eerder deze maand ben ik op een 50 km weg geflits, die zijn 6 euro de km, dus gewoon 4 euro de km duurder in een 30 km zone.

wat ik bedoel, als je met 10 km te hard in een 30 km zone word geflits betaal je ongeveer net zoveel als je met 20 te hard op een 50 km weg geflits word :P

Terug
Naar boven