• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

M-Tech chip

160 echte pk,s is een erg mooi getal:P

maar zat te denken aan een 274 graden nokkenas (waarbij je de orginele stoters en veren kan gebruiken.

heb ook 40 mm tb`s van een moterfiets hier liggen als dat er goed werkend opkomt in combinatie met een goed bewerkte kop dan heb ik stille hoop dat getal te berijken:P maja we zullen zien niet te hoog van de daken af scheuwen.

maar hier n de stad rijd ook een calibra turbo met een chip van ddv en ik weet dat die als een tierelier loopt.

Originally posted by sebastiaankadettcabriogsi

160 echte pk,s is een erg mooi getal:P

maar zat te denken aan een 274 graden nokkenas (waarbij je de orginele stoters en veren kan gebruiken.

heb ook 40 mm tb`s van een moterfiets hier liggen als dat er goed werkend opkomt in combinatie met een goed bewerkte kop dan heb ik stille hoop dat getal te berijken:P maja we zullen zien niet te hoog van de daken af scheuwen.

maar hier n de stad rijd ook een calibra turbo met een chip van ddv en ik weet dat die als een tierelier loopt.

met zo'n tamme nok ga je dat niet halen..

Mijjn aangepaste seh inclusief 324 graden nokkenas, irmscher inlaat, groep n spaghetti en katvv en groep a uitlaat, DDV chip tot 8200 RPM die drukte het naar mijn idee nog niet eens..

274 graden is erg tam ik zou gaan kijken naar een 292, wordt stationair iets lastiger maar jankt als een gek in de hoge toeren.. En je hebt alleen andere klepveren nodig.. Als je de adressen weet hoeft dat niet veel te kostten :vertag:vertag

ik heb t oude blok van sw16v, sjoerd willem.. en moet zeggen dat ie gewoon over hele toeren gebied beter pakt.. en idd.. hogere toeren gaat ie..heb 292 nokk spag 421, en lexmaul.

gister bij garage geweest die jongen doet ook in de cross enz.. en die had ff stukkie gereden haha die wilde het blok wel kopen voor de cross want hij deed absoluut niet onder voor een 16v..

ik wil het blokkie met de tijd nog chippen om het netjes af te maken.

dat ben ik

had andere plannen ... maar ben toch weer overgestapt op ander plan, k d8 dat ik hem verwijdert had:o

edit.. nu nie meer.

alles is voor de juiste prijs te koop...

heb andere auto op het oog, waar ik uiteindelijk het spul wil inzetten.

heb geen zin om momenteel de ascona te gaan opknappen (binnenkant) en spuiten) koets is helemaal hard, nergens geen roest.. durf ik mijn hand voor in t vuur te steken.

heb hier nog onderdelen van c20ne liggen om de moter weer normaal te krijgen, nok, in en uitlaat... misschien dat ik de snelle nok, lexmaul, en spag spruitstuk op de nieuwe auto zet en de ascona weer standaard maak..

die is over 2 jr belasting vrij

en origineel 20ne op kenteken.. 115 pk op kenteken lol:D

origineel gepost door corsaboy

met zo'n tamme nok ga je dat niet halen..

Mijjn aangepaste seh inclusief 324 graden nokkenas, irmscher inlaat, groep n spaghetti en katvv en groep a uitlaat, DDV chip tot 8200 RPM die drukte het naar mijn idee nog niet eens..

274 graden is erg tam ik zou gaan kijken naar een 292, wordt stationair iets lastiger maar jankt als een gek in de hoge toeren.. En je hebt alleen andere klepveren nodig.. Als je de adressen weet hoeft dat niet veel te kostten :vertag:vertag

heb hem laats op de vermogens bank gehad, viel idd tegen,

pk,s komen niet uit de hemel vallen,

Terug
Naar boven