• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

maar een b-ascona erbij genomen!!

spy675

Post weinig
vandaag heb ik er een b-ascona erbij genomen,fietsen was ik een beetje beu aan het worden,mijn andere b-ascona (voorheen de tomaat) ben ik nu aan het opbouwen en tot de tijd dat die weer klaar is,ga ik in een b-ascona van 1976 automaat 16S rijden,vandaag maar eens klaar gemaakt,andere accu erin,even doorstarten en hij liep als een zonnetje,bumpers erop geschroefd,spatlappen eraf,radio erin gezet,morgen op naam zetten en rijden maar weer,de foto's van de groene b-ascona kan je hier vinden

voor te kijken hoe het gaat met de andere ascona kan je al mijn album's aanklikken,wel even naar beneden scrollen,want daar staan de laaste foto's die ik gemaakt heb,prettig weekend,tolidokie:afro:afro:afro

Hoeveel B-Ascona's staan daar wel niet:o Ook nog eentje op de achtergrond met chromen voorbumper en "sv" kenteken?

Fijn exemplaar,deze groene. Ik hoop dat je hem verder origineel houdt:wors

mooie ascona die groene:thumbup:wub lijkt wel wat op de 2e groene van mij alleen staat die nog in de stalling tot ik het roze papiertje( en tijd over) heb:thumbdown

JA,ER STAAN ER GENOEG OM AF TE BOUWEN,DE C-ASCONA IS EEN 2.0E,EEN HELE MOOIE,MAAR DAT GEBOUW IS VAN EEN VRIEND VAN ME,HIJ HEEFT 2 AUTOBEDRIJVEN EN HET PAND WAAR IK BEZIG BENT STAAT TE KOOP,DUS LEKKER RUSTIG OM TE SLEUTELEN,LOS BALOS AMIGO'S :afro:afro:afro

Terug
Naar boven