• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Maar goed dat er nummer borden zijn uitgevonden.

Vriend had een VW Passat Combi, 2005. Kwam even langs op mijn toenmalige zaak. Stond er even later een zelfde wagen naast. Ik loop met hem naar buiten toen hij weer ging. Hij had niks in de gaten, maar ik des temeer: loopt-ie naar de verkeerde, drukt op zijn AB, en de lampjes van zíjn Passat knipperen buiten zijn gezichtsveld, niet die van de Passat waar hij naast staat.

Ik heb me rot gelachen, want hij had een hele tijd niks in de gaten! Hij maar foeteren en roepen dat hij er niks van snapte. :swear Ondertussen leek de andere, zíjn Passat wel een disco, zo vaak knipperden de lampjes!

Uiteindelijk maar uit zijn lijden verlost en voorgesteld om het ook eens bij die andere Passat te proberen. :jerry

Tja, de nummerborden verschilden ook alleen in de laatste letters....

@louwe 16 klepper wrote:@D.J.R. wrote:@sw_reijnders wrote:op die rechter zit toch wel overduidelijk een breedbek bumper dirkjan

kreeg je ook geen neiging om die over te schroeven :twisted:

@RickR91 wrote:

...

B1 en B2 Vectra Station??

allebei B2

Nou dat zag ik ook dat er verschil in de uitsparingen van de mistlampen zaten maar zeker een mooie bumper.

Die van mij is nog goed dus dat blijft ook zo.

Dirkjan

ik vond de bumper zoals op die rechter zo mooi

dat ik toendertijd eerst zo,n bumper had gekocht toen ik nog niet eens een vectra had ;) :jerry

die rechtse ziet er roder uit

zo naast elkaar lijkt de linkse wel wat "paars"?? :hmmz

Paars.... :hmmz :hmmz Ik weet niet waar jij naar kijkt ,maar volgens mij is het gewoon rood.

Ik moet hem nog wel wassen dus dat verschil zie je wel.

Dirkjan

Vriend had een VW Passat Combi, 2005. Kwam even langs op mijn toenmalige zaak. Stond er even later een zelfde wagen naast. Ik loop met hem naar buiten toen hij weer ging. Hij had niks in de gaten, maar ik des temeer: loopt-ie naar de verkeerde, drukt op zijn AB, en de lampjes van zíjn Passat knipperen buiten zijn gezichtsveld, niet die van de Passat waar hij naast staat.

Ik heb me rot gelachen, want hij had een hele tijd niks in de gaten! Hij maar foeteren en roepen dat hij er niks van snapte. :swear Ondertussen leek de andere, zíjn Passat wel een disco, zo vaak knipperden de lampjes!

Uiteindelijk maar uit zijn lijden verlost en voorgesteld om het ook eens bij die andere Passat te proberen. :jerry

Tja, de nummerborden verschilden ook alleen in de laatste letters....

@louwe 16 klepper wrote:@D.J.R. wrote:@sw_reijnders wrote:op die rechter zit toch wel overduidelijk een breedbek bumper dirkjan

kreeg je ook geen neiging om die over te schroeven :twisted:

@RickR91 wrote:

...

B1 en B2 Vectra Station??

allebei B2

Nou dat zag ik ook dat er verschil in de uitsparingen van de mistlampen zaten maar zeker een mooie bumper.

Die van mij is nog goed dus dat blijft ook zo.

Dirkjan

ik vond de bumper zoals op die rechter zo mooi

dat ik toendertijd eerst zo,n bumper had gekocht toen ik nog niet eens een vectra had ;) :jerry

die rechtse ziet er roder uit

zo naast elkaar lijkt de linkse wel wat "paars"?? :hmmz

Paars.... :hmmz :hmmz Ik weet niet waar jij naar kijkt ,maar volgens mij is het gewoon rood.

Ik moet hem nog wel wassen dus dat verschil zie je wel.

Dirkjan

@louwe 16 klepper wrote:zo vies ziet die van jou er anders niet uit :thumb

toch lijkt die rechtse veel helderder rood dan de linkse??

mischien was m,n "paars" niet helemaal juist maar dat stond ook niet voor niets tussen haakjes ;) kon t ff niet betre omschrijven

wou jou wagen in iedergeval niet min maken ;) :thumb

enkel valt mij t kleur verschil wel duidelijk op

maar dat kan ook aan de foto liggen?????????????????

Die van mij is wel erg vies moet hem nodig wassen.

Kan zijn dat het verschil lig aan de camera of belichting. (met m'n telefoon gemaakt)

Dirkjan

@louwe 16 klepper wrote:zo vies ziet die van jou er anders niet uit :thumb

toch lijkt die rechtse veel helderder rood dan de linkse??

mischien was m,n "paars" niet helemaal juist maar dat stond ook niet voor niets tussen haakjes ;) kon t ff niet betre omschrijven

wou jou wagen in iedergeval niet min maken ;) :thumb

enkel valt mij t kleur verschil wel duidelijk op

maar dat kan ook aan de foto liggen?????????????????

Die van mij is wel erg vies moet hem nodig wassen.

Kan zijn dat het verschil lig aan de camera of belichting. (met m'n telefoon gemaakt)

Dirkjan

Ik heb dit zelf ooit gehad bij het bedrijf waar ik ooit werkte. Stonden namelijk 40 de zelfde blauwe kingsblue Opel astra Stations. Met kenteken xx-xx-01 t/m xx-xx-40. Was best grapig iedereen natuurlijk kijken welke auto nu precies van hem was. :jerry

Ik heb dit zelf ooit gehad bij het bedrijf waar ik ooit werkte. Stonden namelijk 40 de zelfde blauwe kingsblue Opel astra Stations. Met kenteken xx-xx-01 t/m xx-xx-40. Was best grapig iedereen natuurlijk kijken welke auto nu precies van hem was. :jerry

@Peter. wrote:Heb die Vectra gister ook nog gespot!

Heb je mij misschien gezien :D of toch die linker.

Die linker komt volgens mij niet uit Wageningen want dit is de eerste keer dat ik hem gezien hebt in 13 jaar tijd.

Dirkjan

@Peter. wrote:Heb die Vectra gister ook nog gespot!

Heb je mij misschien gezien :D of toch die linker.

Die linker komt volgens mij niet uit Wageningen want dit is de eerste keer dat ik hem gezien hebt in 13 jaar tijd.

Dirkjan

Denk dat mijn Broer niet zo blij is met zijn kentekenplaat, Kreeg weer een CJIB binnen..

Zelfs een Fiat Stilo Wagon Diesel is nog te snel voor hem blijkbaar.. :jerry :jerry

Willem

Denk dat mijn Broer niet zo blij is met zijn kentekenplaat, Kreeg weer een CJIB binnen..

Zelfs een Fiat Stilo Wagon Diesel is nog te snel voor hem blijkbaar.. :jerry :jerry

Willem

Terug
Naar boven