• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

Was gister beregezellig:wors:wors 17 opels aanwezig,het weer was prima

volgende keer willlen we wel is mee gaan naar het flight-forum kon nu niet omdat onz cluppie der was...

@vectrafreak mooie slaoms :D

@blackchampion Der staat op de carpoolplaats een streep van +- 30 meter!:wors:wors en mistig da het was;)

bisexy dan had je het rookgordijn van frank eens moeten zien

was echt een hele dikke burnout

vond het zekers gezellig denk dat we dat weer es vaker motte doen

en wie bleven weer es als laatste jawel hoor was toch weer de o.f.z.o. gang

we hebben zowiezo gewacht op danny want die was pas om 11 uur afgewerkt

en terna bij danny's nog een paar pilskes gevat (ik hoefde niet te rijden)

ja het was echt weer gezellig heb me super goed vermaakt! en idd de burnout ging erg lekker!! mistig hoezo? ik rook na 2 u nog steeds een rubber luchtje in de wagen!

volgende keer mits tijd weer present!

Origineel gepost door black champion

ja het was echt weer gezellig heb me super goed vermaakt! en idd de burnout ging erg lekker!! mistig hoezo? ik rook na 2 u nog steeds een rubber luchtje in de wagen!

Niemand gefilmd ofzow ???:thumbup

weet je zeker dat het rubber luchtje van de burnout was :P

Ik had helaas geen tijd, was bezig met de ombouw van een corsa A. Geert 666 was nog even langs gekomen na de meeting. misschien volgende keer weer.

Origineel gepost door PAASHAAS

Niemand gefilmd ofzow ???:thumbup

rick (vectrafreak) heeft gefilmd en zou het filmpje online zetten ben zelf ook benieuwd!

Terug
Naar boven