• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

Origineel gepost door marcel gtt

Origineel gepost door nova....

Dan zal het rustig zijn maar we komen tog

wie is we

jy met je zelf zeker :thumbup

maar "WE" zien wel wie er nog meer komt/komen .

dus we zeggen dan tot vrydag.

kom ook wel even langs :thumbup

Beaten: een versnellingsbak in mekaar rijden en door iemand anders laten repareren is geen onderhoud geen kutsmoesjes aub :P:P:P

(hij had gewoon dikke pech)

Als mijn koepeetjuh weer in ordnung is komen we samen wel n keer langsgereden...

Jaja... nu hoor ik het is:P:P.. maakt nix uit kan iedereen gebeuren.

was wel gezellig gisteren was niet druk maar daar gaat het niet om bij ons gezelligheid staat voorop.

volgende tref 2de week Feb 20.00 uur

Origineel gepost door leogsicabrio

Origineel gepost door DunNow

ja zelfs de politie vond de opkomst laag :jerry was jij er dan met je vrienden :hmmz:jerry

:P ze zochten een kadett-rijder die ontoerekeningsvatbaar is :jerry

nee die komt allang niet meer..

en er waren er toch 6 opels gekomen en was weer gezellig ondanks de kou en binnen was het ook prima vertoeven... met een paar van de gang.:D

en politie kwam ook weer ff kijken en maar niet op de carpool plek en ze en binne 3 minuten waren ze weer weg.

:D

nova

hij en organiseren hahaha...

nee hij heeft wel is een topic aangemaakt voor de mac meeting maar das allang geleden!

nova

Origineel gepost door opelmeneer

komt die holdencorsagsi ook??die moet ik ff spreken :mad:

Spreken ? :hmmz:hmmzBlijkt niet echt uit je reactie :jerry

Maar wat je ook van hem moet, ik zou het als ik jouw was niet op een meeting gaan "regelen"...dan verpest je het misschien voor alle meeting-gangers die buiten dit hele verhaal staan, wat dat dan ook moge wezen...en da's neem ik aan niet de bedoeling :angel:angel

Maar ontopic maar weer :

Zodra het weer wat beter wordt zullen we ook weer eens die kant op komen Nova :thumbup

Op zich wel leuk om te lezen dat jullie er ook mee door gaan tijdens de mindere weersgetijden :thumbup:thumbup

Terug
Naar boven