• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

Origineel gepost door Flintstone

Die van mij had je ook wel weg mogen laten joh. :fy1

de mijne mocht er ook wel tussen uit hoor:P

haha...

was zeker gezellig ja, en zeker voor herhaling vatbaar...:thumbup

Origineel gepost door DunNow

yeah was leuk, vooral de cat-fight :jerry:jerry

grrrr:swear vink niet gek met zijn volle gewicht op me zitten:jerry

Origineel gepost door nova....

Origineel gepost door DunNow

yeah was leuk, vooral de cat-fight :jerry:jerry

grrrr:swear vink niet gek met zijn volle gewicht op me zitten:jerry

ge vond et wel lekker :P..en gewoon nie zwaaie he als ik je tegemoet rij over de boschdijk net :P:P

IK heb er echt zwaar de pee in, :( assie is waarschijnlijk pas dinsdag klaar maar dan komen er wel meteen fotokes in het astra topic :thumbup

Origineel gepost door PAASHAAS

Hier dan de foto die ik op hetzelfde moment maakte :P

100_4716.JPG

ey mense.. me assie rijd weer! gelukkig. allemaal nog bedankt voor de steun, en zeker voor de toch wel gezellige avond! doen we zeker weer over :P

Origineel gepost door opeltje16Vsport

ey mense.. me assie rijd weer! gelukkig. allemaal nog bedankt voor de steun, en zeker voor de toch wel gezellige avond! doen we zeker weer over :P

doen we zeker nog eens over ,maar dat laatste niet meer doen he.

succes met je nieuwe bumper we zijn er benieuwd naar.

Origineel gepost door opeltje16Vsport

das mooi te horen...

We zijn benieuwd naar de bumper.

hehe... volgende week komt ie dan eindelijk... me nieuwe bumper... en omdat ik dan tog weer ant spuiten ga, heb ik meteen ff een opc spoilertje voor een prikkie weten te bemachtige! t moet nie gekker worde!! :thumbup

ben nog lang nie klaar met me assie.. k heb nog zoveel nieuwe ideetjes....

Dan zien we hem de volgende keer weer in veldhoven..dan mag die calibra ook mee komen als die intresse heeft :P

2de week july mactime friday

Origineel gepost door nova....

Dan zien we hem de volgende keer weer in veldhoven..dan mag die calibra ook mee komen als die intresse heeft :P

2de week july mactime friday

Ze mogen ook rustig even die 10-15 minuten extra doortoeren naar Ac Nederweert of niet soms Nova ? :jerry:thumbup:thumbup:P:P:P

we zullen wel eens kijken... donderdag komt me nieuwe bumper, en t weekend erna staat al op de planning om te gaan spuiten! ik houd jullie op de hoogte...;)

Terug
Naar boven