• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

Ja dan had je naar binnen moeten komen ;) das altijd staan we daar niet zitten we binnen aan de koffie

Stonden ook nog 2 renaults 5 daar.

Volgende keer beter :D

despoo wrote:
Jaaa maar als ik niet weet wie jullie zijn hoe had ik jullie dan moeten herkennen?[/

Ik opa bijna altijd met (opel)pet op :)

Marcel heeft lang loshaar ;)

Maar we kunnen de volgende keer iets afspreken als kenmerk?

Of je komt om 20:00 uur :jerry dan zie je ons meteen ;)

Haha ik zal mijn best doen. Ben gewend van de meetings met de mini club waar ik eerst bij zat dat iedereen gewoon buiten bij de auto bleef.

Ok meer als je best kan je niet doen :thumb Meestal is het zo als de een honger heeft volgt de rest ook mee naar binnen vandaar...

was weer lache .

dit keer 100% meer renault aanwezig als opel het gaat de goede kant op met de meeting . :thumb

nog even en we hebbeneen algemene auto meeting ook leuk .:thumbup

anders ff tel nr vragen of geven aan /van nova scheelt weer een hoop zinloze kilomters rijden.

@marcel gtt wrote:was weer lache .

dit keer 100% meer renault aanwezig als opel het gaat de goede kant op met de meeting . :thumb

:fy1

nog even en we hebbeneen algemene auto meeting ook leuk .:thumbup

dat is eral hè :argue Of vergis ik me :D

anders ff tel nr vragen of geven aan /van nova scheelt weer een hoop zinloze kilomters rijden.

Da kan altijd hè vriend :ass ;)

Was zeker gezellig. Alleen had de kleine spruit er moeite mee om in slaap te komen anders waren we graag langer gebleven. En je ziet het ik heb mijn account ook weer kunnen activeren :jerry

Volgende maand komen we waarschijnlijk ook weer ;)

@vectrab wrote:Was zeker gezellig. Alleen had de kleine spruit er moeite mee om in slaap te komen anders waren we graag langer gebleven. En je ziet het ik heb mijn account ook weer kunnen activeren :jerry

Volgende maand komen we waarschijnlijk ook weer ;)

Ja dat klopt geen probleem was al leuk dat jullie kwamen, Jaja hij is goed bezig :jerry

Ok is altijd gezellig met de Limburgers ;) :D

en als je zin hebt is er binnenkort ook een maandmeeting in roermond.

en dit alleen met gezellige mensen;-) dus als je zin hebt...

datum en tijd word nog bekend gemaakt...

Terug
Naar boven