• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

Heb je tigra gisterenmiddag zien staan aan de over kant van Saiko was zo rond 15.45 uur.

Oja 12 juni dan begint de meeting in Zundert...:o ram vergeten dus 12 juni gaat niet!! door ;)

grtz

origineel gepost door nova....

Heb je tigra gisterenmiddag zien staan aan de over kant van Saiko was zo rond 15.45 uur.

Oja 12 juni dan begint de meeting in Zundert...:o ram vergeten dus 12 juni gaat niet!! door ;)

grtz

Klopt, toen ik aankwam stond het vol bij Saiko :P

Morgen ben ik er weer ff.. Nog ff de laatste dingen doorspreken..

Das mooi dat het de 12e niet doorgaat, dan is de kans groter dat ik de keer erna er ook is bij ben :P

origineel gepost door groenetijger

grtz

Klopt, toen ik aankwam stond het vol bij Saiko :P

Morgen ben ik er weer ff.. Nog ff de laatste dingen doorspreken..

Das mooi dat het de 12e niet doorgaat, dan is de kans groter dat ik de keer erna er ook is bij ben :P

Ok komt goed!!

Ik kon er gisteren ook niet bij zijn als het wel door was gegaan. Ik ben momenteel druk bezig met de astra. Ik ben hem in het rieger abs aan het zetten en het wordt al weer een nette assie :thumbup

Elke 2e vrijdag van de maand.

Dus 10 juli weer! Eerste dag van men vakantie, ik probeer ff met mn assie te komen.

Mag ondertussen wel weer een keertje :D

origineel gepost door calibradreams

waneer weer manne?

Elke 2de vrijdag van de maand,

Dat word dus eehmm

14 aug? geloof ik.

mzzl Willem

waneer weer manne?

Eddie da moete gij toch wel weten he elke 2de vrijdag van de MAAND :sleeping :D Hoe ist long time no see:thumbup

waneer weer manne?

Eddie da moete gij toch wel weten he elke 2de vrijdag van de MAAND :sleeping :D Hoe ist long time no see:thumbup

gaat wel ben uit de vrachtwagen gesprongen en nu heb ik twee schroeven in me poot maar mag gelukkig na 9 weken weer in me auto rijden.ik probeer de volgende wel te komen.

Das niet nix... zo 9 weken niet in je blauwe gevaarte rijden da zal je wel gemist hebben:P Cu misschien dan.

gr

Wordt het nog een beetje drukkies daar bij jullie daar in veldhoven, anders komen wij ook weer es een keertje die kant op :thumbup

Terug
Naar boven