• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

jullie hebben geluk ik is dan maastricht samen met men renault vrienden de griek daar ff lastig vallen .

dus veel plezier voor diegene wie aanwezig zyn .

ik zeg alvast een goed uiteinde en een beter begn van 2010.king:

origineel gepost door nova....

De eerst mac treffen van 2010 is op 16 januari... iedereen is welkom vanaf 20.00u

gelukkig dan mag ik ook weer aanwezig zyn in 2010.:cool:

origineel gepost door marcel gtt

De eerst mac treffen van 2010 is op 16 januari... iedereen is welkom vanaf 20.00u

Gij bent goed bezig

origineel gepost door marcel gtt

De eerst mac treffen van 2010 is op 15 januari... iedereen is welkom vanaf 20.00u

Vrijdag 15 januari

Was weer een gezellige avond:thumbup was wel koud maarja ff doorbijten dan komt er weer beter weer... scheelt weer een jas :D

op naar Februari

Na gisteren was weer de meet in veldhoven en wie was er alleen ikke:P was 0,5 graad onder nul beetje koud maar dat veranderd wel hoop ik volgende maand heb

de gel accu eruit gehaald en een spinternieuwe accu er in gedaan

Ook leuk.. zit je in de opel ga ff boodschappen merk je onder het rijden dat je broek is gescheurd (30 cm) aan de achterkant boeiend dan maar zo de winkel ... tis denk ik niet opgevallen..haha tis carneval..

toen zo ff gestaan in veldhoven ..

Maarja op naar maart

19 maart mac time Veldhoven.. we hebben het een week opgeschoven,het is te doen achteraan op de carpoolplaats.tijd 20.00 uur

iederreen is welkom

Terug
Naar boven