• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

@nova.... wrote:@Mirage wrote:Ballen, maarja heb nu weer een nieuw opeltje, dus wie weet de 9e

Calibra verkocht?? Ben benieuwd kevin naar je opel en tot de 9de ;)

Ja ome Sjon praat er maar gauw overheen over die bed velgen van oe :sleeping :sleeping :sleeping

Tot de 9de :thumb

@nova.... wrote:@Mirage wrote:Ballen, maarja heb nu weer een nieuw opeltje, dus wie weet de 9e

Calibra verkocht?? Ben benieuwd kevin naar je opel en tot de 9de ;)

Ja de Turbo is verkocht, Leve de Turbo!! king:

De zilveren V6 heb ik nog, maar die staat in de stalling tot ik er weer voldoende tijd voor heb.

Heb me dus een Opeltje gekocht voor veel KM's praktisch te maken. En afgezien van een nieuwe trekhaakdop en gsm houder doe ik er geen bal aan king: . Owja iemand nog interesse in het setje xenon voor weinig, dat ik eruit gesloopt had (2 verschillende kleuren, 3 lampjes en 2 ballasten totaal)?

En ik ben er sowieso, misschien krijg ik die ouwe ook wel mee king:

onze Kevin heeft een degelijke familie opel gekauft wahahha.

maarre ome sjon zijn je verstelbare wielbouten al binnen het is nu een maand geleden dat ze zijn besteld .

of rijdt je nog sreeds op je ................. velgen .

het is te warm nu voor de bedvelgen ,die zullen nu wel in het zwembad achter in de tuin liggen te relaxen . :D

nog even en we mogen meemaken welke mooi blinkende ronde dingen sjon onder zen zafje heeft .

@marcel gtt wrote:onze Kevin heeft een degelijke familie opel gekauft wahahha.

maarre ome sjon zijn je verstelbare wielbouten al binnen het is nu een maand geleden dat ze zijn besteld .

het is te warm nu voor de bedvelgen ,die zullen nu wel in het zwembad achter in de tuin liggen te relaxen . :D

nog even en we mogen meemaken welke mooi blinkende ronde dingen sjon onder zen zafje heeft .

Haha ja idd hoezo? Weet je dan ook wat ik gekocht heb?

En naja praktisch... king: king:

Ik ga er bij zijn vrijdag!

Ik kan alleen Ben niet bereiken (keertje gemailed en 2x gebeld maar krijg m er niet aan), iemand een idee offie komt?

Bel m sowieso morgen nog ffkes. king:

ja heb inside informatie van Ben gehad natuurlijk.

als ie thuis zalje morgen wel bericht terug krijgen van em .

nu nog hopen op een beetje droog weer en het wordt weer lache vrijdag , voor bijna iedereen dan zal ik maar zeggen .

@marcel gtt wrote:onze Kevin heeft een degelijke familie opel gekauft wahahha.

marcel hij zal nu wel weer de smoes hebben dat ze nog in het zwembad liggen hahaha

maar sjonnies projecten zijn altijd jaren plannen :thumb :thumb

tot vanavond

was weer gezellie .

jammer van het weer wilde wel eens de opc van dichtbij zien .

maar dat zal nog wel een keer lukken hoop ik.

mocht er nog ergens leuke meetingen zijn Kevin ff melden hierzo .

@marcel gtt wrote:was weer gezellie .

jammer van het weer wilde wel eens de opc van dichtbij zien .

maar dat zal nog wel een keer lukken hoop ik.

mocht er nog ergens leuke meetingen zijn Kevin ff melden hierzo .

volgende maand hopelijk beter weer en dan gaan pa en ik er weer proberen bij te zijn.

En jazeker de Zaffie is een méér dan leuke daily. Super content ermee king:

Nu nog ff een naam erop...

nope wordt de 14de .

is iedere 2de vrijdag vd maand

dan heeft john nog wa tijd om zijn uitgedraaide velgen te kunnen monteren . :sleeping :hmmz

moesten alleen nog banden op en afgelakt worden dus da zal nu toch wel klaar zijn .

anders kan die beter alweer zen winter rims monteren . :thumb

@Mirage wrote:Wanneer weer? 7e?

Hahaha... Ja bedankt voor het formuleren en type misjeu!

Kevin, ja een potje rubberen kan altijd he .. is nix mis mee :thumb

Terug
Naar boven