• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MAC MEETING VELDHOVEN

ik kom vrijdag ook wel die kant op geknalt.. wil dan toch met jouw overleggen hoe en wat met de CC servo/motor waar we het de vorig keer over hadden.. want ik heb wel intresse

en ik heb dan ook de verstelbare brandstof druk regelaar bij me.. kun zien voor je astra of je het wat vind of ik je op een idee breng..

Hey bart... zou je ook de week erop kunnen? Ben zelf verhinderd en asjemenou weet het ook al.

We horen het wel.

17 juni dus..

ik ben ook weer van de partij.. hopen dat het droog blijft en lekker weer is.. kunnen we een keer buiten zitten.. binnen met heel die brommerjeugd patsertjes ( leuk woord voor scrabble)pffff

de CC module moet ff wachten btw.. ik ga proberen m`n brandstofdruk regelaar weer in te bouwen en af te stellen.. kijken of dat wat uit gaat maken..

@bart-gsi wrote:ik ben ook weer van de partij.. hopen dat het droog blijft en lekker weer is.. kunnen we een keer buiten zitten.. binnen met heel die brommerjeugd patsertjes ( leuk woord voor scrabble)pffff

Hahahah

de CC module moet ff wachten btw.. ik ga proberen m`n brandstofdruk regelaar weer in te bouwen en af te stellen.. kijken of dat wat uit gaat maken..

Terug
Naar boven