• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mag dicht

origineel gepost door variant

Het kan erg lastig zijn om zoiets te herstellen als je er geen ''verstand'' van hebt ...

Mijn advies is ... loop niet te klooien als je t niet aandurft ... risico op brandschade is aanwezig ,... !!!

Kom maar ff langs hier dan fiksen we t samen ...

gr Gert

Erg hulpzaam, om iemand er bij te halen die er wel verstand van heeft. :thumbup:thumbup:thumbup

bedankt voor het aanbod, maar ik vrees dat je net iets te ver woont ;)

probleem is dat dit moet opgelost zijn voor ik naar de keuring kan gaan, en zolang ik niet naar de keuring ben geseest...

jep afstand zal vast te groot zijn ...

Maar er is vast iemand bereidwillig om te helpen ...

Die centrale stekker loshalen is een goed idee maar zit die er dan ?? je bedoeld vast de stekker in het achterlicht Ron.

Wat ik zelf al eens met m,n manta heb gehad was dit ..

De kabel die van voor naar achter liep maakte sluiting bij de doorgang door het achterschot , was door de jaren heen behoorlijk ingesleten en maakte op een gegeven moment kortsluiting ..

Probeer de kabel die van voor naar achter loopt zo veel mogelijk zichtbaar te maken en dan maar goed kijken ,,,

Het is een kloteklusje maar als er niks te vinden is aan je achterlicht dan zal er niets anders opzitten vrees ik ,,

gr Gert

alles nagekeken, en probleem zat uiteindelijk vooraan ipv achteraan... :swear

heel simpel kortsluiting vooraan op de socket van de standlichten.

heb wel gemerkt dat de kabel door is van de snelheidsindicator en de benzinepomp is ook stuk, dus moest iemand dit hebben liggen??

Terug
Naar boven