• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mail over software

InjectTheVenom

Woont hier bijna
Aan degene die zo vriendelijk is geweest om die mail aan een aantal mensen door te sturen, zeer bedankt daarvoor, maar je hebt geluk dat ik dit keer iets aandachtiger in mijn spambox gekeken heb anders had ik hem uit macht der gewoonte achteloos weg gegooid :vertag

Voortaan even je angst om haat en afgunst aan de kant zetten en gewoon lekker brutaal jezelf kort bekend maken (zo maak je een lange neus naar mensen die het wel hebben), anders bereik je je vrijgevige en behulpzame doel niet omdat niet iedereen is zo wakker als ik :thumbup

origineel gepost door mayhem

die obd spammail die over t forum is verspreid zeker?

Precies ja, en @black champion: omdat het over Opel software zou gaan heb ik het maar op een zo discreet mogelijke manier hier neergezet zonder namen te noemen.

Voor hetzelfde geld wilde de verspreider zich gewoon niet bekend maken bij het rondmailen van iets nuttigs, maar dit kan ik dus gewoon als spam weg flikkeren?

Ik had zo'n gevoel dat het iemand van dit forum moest zijn en wilde hem daardoor niet meteen weg gooien.

origineel gepost door Roelof

Niet in mijn mailbox, moet het van een ander opel site komen ?

Denk het niet, in de CC stonden een aantal mailadressen van mensen van hier.

komt via een link ik het vectra deel over iemand die een obd stekker had besteld via die website.. na het plaatsen van de link van die site vlogen er mails rond.

Terug
Naar boven