• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta's uit Westland

Ja klopt een bruine B1 en een witte Gsi, maar die ken ik wel. Maar is alleen geen Westland.

origineel gepost door Freestyler

origineel gepost door Sheto

er rijden 2 mantas rond omstreken maassluis

Goede kans dat een vna die 2 glovagemini is (rijd in een witte gsi)

origineel gepost door babyblue

alles aan de andere kant van de afsluitdijk is het buitenland:D

vanaf hier gezien wel ja king:

origineel gepost door MOOK

Ja klopt een bruine B1 en een witte Gsi, maar die ken ik wel. Maar is alleen geen Westland.

origineel gepost door Freestyler

origineel gepost door Sheto

er rijden 2 mantas rond omstreken maassluis

Goede kans dat een vna die 2 glovagemini is (rijd in een witte gsi)

Die witte GSI komt uit Maassluis (vlakbij het pont, een van de straatjes erachter)

Westlandser dan dat kun je het denk ik niet hebben (als ik mijn vrouw moet geloven, die komt namelijk uit Maassluis :jerry:jerry:jerry)

20090209123059_MKB_westland.gif

origineel gepost door Hendri

Ik woon in Oostland

Volgens mij heet dat anders, maar dat zeg ik je zaterdag wel weer;)

Ik heb al een poosie niet op het forum gekenen maar hier moest ik echt op reageren.

Ik ben die knakker met die Rothmans, dan heb ik nog een i 400 replica maar dat is al een paar jaar ons project.

Westland / glazenstad, mooie stad met al zn kassen !

Hey kick, nog een Westlander. Ja jou ben ik wel een aantal keren tegen gekomen. Ken jij ook ene Luc? Die schijnt ook een aantal Manta's te hebben.

Binnenkort kom je mij tegen, groene GSi

Luuk Grootscholte, die naam heb ik al lang niet gehoord. Ja is een Gast uit Nalek (als hij daar nog woont).

Zelf hebt ik dan nog een maat met een manta, een lambo oranje kleur heeft dat ding.Ook uit het westland.

Ik heb een zwager die had een orginele i 400 maar die heeft hij verkocht aan een Ier.

Ja die oranje heb ik ook al eens gezien, mooi ding. Ja die Luuk komt volgens mij uit Nalek, maar hij schijnt er nog een paar te hebben. Ik kwam hem een half jaar geleden tegen in de Scrump

Nee maar wie bouwen die kassen daar??? Juist Westlanderssssss...

Maar het oosten is wel mooi hoor, zeker om te lachen;)

origineel gepost door manta John

..

Ik heb een zwager die had een orginele i 400 maar die heeft hij verkocht aan een Ier.

Doe de groeten even aan Ed en Bianca als je ze weer es ziet.

Terug
Naar boven