• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta 400 en ascona 400 treffen 2013 [x]

Ik had er graag bij willen zijn, maar helaas heeft de zondag voor mij een andere bestemming ;)

Ik wens jullie wel heel veel plezier en Raymond succes met de organisatie van het festijn.

Ik kijk uit naar de foto's tzt :kewlpics

iemand nog een setje (nieuwe!) originele manta/ascona 400 schokbrekers nodig? dan neem ik die mee. is voor de voorkant (past niet op een replica)

ra23%201.jpg

als alles goed gaat is bovenstaande auto ook aanwezig op 6 oktober !!

originele fabrieks ascona 400 RA23

Kwam er wel achter dat dit treffen nog niet heel bekend is.

Ik gaf het door aan een kennis die al jaren in de Opelwereld rond loopt en die had er nog nooit van gehoord. En hij gaf het door aan een kennis van hem die jaren een Manta 400 replica gehad heeft en die wist er ook niets van, ook niet dat het al eens eerder georganiseerd was.

Maar met mond-tot-mondreclame komen er zo toch nog een hoop mensen, denk ik.

Ik heb van Raymond een flyer gekregen tijdens 't Zeelandweekend, die hangt beurtelings in de GSI en de 400.

In augustus ga ik in de 400Club nog wat promotie doen, dan heb ik zowat iedereen benaderd met 400 spul.

@louwe 16 klepper wrote:@RISL wrote:Kwam er wel achter dat dit treffen nog niet heel bekend is.

Ik gaf het door aan een kennis die al jaren in de Opelwereld rond loopt en die had er nog nooit van gehoord. En hij gaf het door aan een kennis van hem die jaren een Manta 400 replica gehad heeft en die wist er ook niets van, ook niet dat het al eens eerder georganiseerd was.

Maar met mond-tot-mondreclame komen er zo toch nog een hoop mensen, denk ik.

Tjah je kunt niet altijd iedereen bereiken

Als mensen nergens lid van zijn

Valt dat niet mee

Met de vorige 2 editie,s van t 400 treffen is er in diverse clubladen

En op meerdere forums bekendheid gemaakt

Ook geflyerd op diverse meetings en bij een aantal dealers automaterialen zaken en een stukje in de krant

Tja veel meer kun je niet doen ;)

Okay, dat wist ik niet.

Beide heren zitten op diverse fora en beide zijn lid van twee clubs, dan is het gewoon hun eigen schuld ;)

@H-400 wrote:Ik heb van Raymond een flyer gekregen tijdens 't Zeelandweekend, die hangt beurtelings in de GSI en de 400.

In augustus ga ik in de 400Club nog wat promotie doen, dan heb ik zowat iedereen benaderd met 400 spul.

en voor augustus gaat er nog een stapeltje flyers richting H400 , zelf ga ik nog naar het manta treffen in hageland

http://www.mantabclubhageland.be/index.php/2013" onclick="window.open(this.href);return false;

de GTC rally in Etten-leur om te flyeren

er worden van de week posters gedrukt die ga ik nog proberen op te hangen bij benzine stations in de omgeving van Etten-leur

op het Hecktreiblerforum staat al een aantal weken een medeling over het treffen http://www.opel-hecktriebler-forum.de/index.php?page=Thread&threadID=140816" onclick="window.open(this.href);return false;

er komt een stukje in het mantaclub blad ( morgen heb ik ff tijd om dat in elkaar te sleutelen )

een aantal weken voor het treffen wil ik nog een stukje plaatsen in de bode , en misschien in BN de stem als het lukt

maar zegt het vooral voort !!! mond op mond reclame doet ook wonderen

Helaas is er een sponsor afgevallen , een opeldealer zou wat spullen leveren helaas gaat die vestiging per september dicht

we gaan kijken of we nog wat anders kunnen regelen

@RISL wrote:Genoeg reclame dus :thumb

Misschien kom ik je nog tegen bij de GTC rally.

zojuist ook nog gemeld op de agende van Flash opel scene ! :thumbup :thumbup

de manta zal wel wat rondjes rijden door Etten-leur die dagen tijdens de rally

Terug
Naar boven