• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta 400 in nieuwe game Dirt 3

haha goed idee

ik vind het geluid ook super!

Heel de game vind ik super!

Enige minpunt vond ik dat je geen volledige rallys kon rijden. Maar na een tijdje spelen speel je ook dit vrij. Dus super nu!

ik speel het op pc van 4 jaar oud met 4 gig ram. Met core 2 quad en een geforce nx 8800 gtx met 768 mb videogeheugen.

ALles op hoogste detail rond de 50 fps!

Ik zal es tijdje posten als het past. Goed idee lambo

Wacht eens even.... cruez dus jij zegt dat je later in het spel naast die veel te korte stukjes van 2 minuten of korter enzo dus ook nog flink lange tijdritten kan unlocken???

PS geluid is inderdaad super in dit spel, echt genieten van die dikke webers op de manta 400, je hoort het gelijk. :wub

Die 2 heerlijke oude quattro's klinken ook echt zoals het hoort, gelijk kippevel haast. (wat een monster trouwens die s1, bijna niet te houden)

Wacht eens even.... cruez dus jij zegt dat je later in het spel naast die veel te korte stukjes van 2 minuten of korter enzo dus ook nog flink lange tijdritten kan unlocken???

PS geluid is inderdaad super in dit spel, echt genieten van die dikke webers op de manta 400, je hoort het gelijk. :wub

Die 2 heerlijke oude quattro's klinken ook echt zoals het hoort, gelijk kippevel haast. (wat een monster trouwens die s1, bijna niet te houden)

hanisjarventie.JPG

@lenn0 wrote:Wacht eens even.... cruez dus jij zegt dat je later in het spel naast die veel te korte stukjes van 2 minuten of korter enzo dus ook nog flink lange tijdritten kan unlocken???

nee ik bedoel.

dat je niet kon kiezen om bvb de hele rally van kenya te rijden met alle ritten na mekaar.

maar na een tijdje kan je dit wel. en moet je dit ook volbrengen om je career af te werken.

ik las trouwens dat er extra tracks kunnen aangeschaft worden. ik zag nog monte carlo :wub

http://www.youtube.com/watch?v=jVPEjskI7Wk&feature=player_embedded#at=68

@lenn0 wrote:Wacht eens even.... cruez dus jij zegt dat je later in het spel naast die veel te korte stukjes van 2 minuten of korter enzo dus ook nog flink lange tijdritten kan unlocken???

nee ik bedoel.

dat je niet kon kiezen om bvb de hele rally van kenya te rijden met alle ritten na mekaar.

maar na een tijdje kan je dit wel. en moet je dit ook volbrengen om je career af te werken.

ik las trouwens dat er extra tracks kunnen aangeschaft worden. ik zag nog monte carlo :wub

http://www.youtube.com/watch?v=jVPEjskI7Wk&feature=player_embedded#at=68

ik heb hem gedownload en het draait perfect op mijn laptop, nu is het wel geen kleine;):P quadcore i7-720QM met een 1GB HD5730 videokaart en 8GB DDR3 ram :P

echter... ik zie alleen de toetsenbord bediening optie en verder niks.... :???:

geen gamepad mogelijk? een stuur heb ik nl niet :( :(

en ik heb wat problemen met de patch om een online account te creëren.. :wtf

ik heb hem gedownload en het draait perfect op mijn laptop, nu is het wel geen kleine;):P quadcore i7-720QM met een 1GB HD5730 videokaart en 8GB DDR3 ram :P

@McLambo wrote:Wat vinden jullie van de auto geluiden? Ik vind dat ze echt perfect gedaan hebben.

- je hoort het geluid mooi aanzwellen bij vol intrappen

- er is verschil in geluid van voren (motor) en van achteren (uitlaat)

- je kan goed horen dat die manta en kadett een opel blok hebben!

- je kan goed horen dat er een handgeschakelde bak in zit

- als je door een kuil oid rijdt, dan hoor je dit ook.

- geluid van de audi's is ook heel goed

misschien leuk om een competitie'tje op te zetten?

de snelste tijd met de manta voor een bepaalde baan. Foto met eind-tijd als bewijs? :jerry :jerry

Ik vind het geluid juist helemaal niet overeen komen vind het slecht ;)

@McLambo wrote:Wat vinden jullie van de auto geluiden? Ik vind dat ze echt perfect gedaan hebben.

de snelste tijd met de manta voor een bepaalde baan. Foto met eind-tijd als bewijs? :jerry :jerry

@MantasticB1 wrote:ik heb hem gedownload en het draait perfect op mijn laptop, nu is het wel geen kleine;):P quadcore i7-720QM met een 1GB HD5730 videokaart en 8GB DDR3 ram :P

heb ik ook miserie mee gehad. zorg dat je de laatste patch downt

dat uploaden op youtube zal zowieso niet lukken met een gekopieerd exemplaar.

@MantasticB1 wrote:ik heb hem gedownload en het draait perfect op mijn laptop, nu is het wel geen kleine;):P quadcore i7-720QM met een 1GB HD5730 videokaart en 8GB DDR3 ram :P

heb ik ook miserie mee gehad. zorg dat je de laatste patch downt

dat uploaden op youtube zal zowieso niet lukken met een gekopieerd exemplaar.

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@McLambo wrote:Wat vinden jullie van de auto geluiden? Ik vind dat ze echt perfect gedaan hebben.

en heb je dan wel eens een manta 400 op volle dreef tijdens een rally gehoord in het echt?

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@McLambo wrote:Wat vinden jullie van de auto geluiden? Ik vind dat ze echt perfect gedaan hebben.

en heb je dan wel eens een manta 400 op volle dreef tijdens een rally gehoord in het echt?

Terug
Naar boven