• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta 400 in nieuwe game Dirt 3

Hier een video in de Manta, lekker raggen, fuck die hekjes en paaltjes :P

" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn PSN-id is Blitz-Kicker

Ik zou wel een keertje head 2 head willen doen, of een race met meerdere Manta's. Het gros van de servers online slaan de hele eighties groep over. Tis alleen maar Trailblazer en racen met verschrikkelijke PK-monsters.

Hier een video in de Manta, lekker raggen, fuck die hekjes en paaltjes :P

" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn PSN-id is Blitz-Kicker

Ik zou wel een keertje head 2 head willen doen, of een race met meerdere Manta's. Het gros van de servers online slaan de hele eighties groep over. Tis alleen maar Trailblazer en racen met verschrikkelijke PK-monsters.

@cruez wrote:
hanisjarventie.JPG

2:51 zit ik nu na lang zwoegen, ik verwacht dat je tijd er binnekort aangaat :-)

Dat is allemaal nog niks ik heb voorelkaar gekregen dat je het complete 400 blok kon zien :angel

ALs iemand interesse heeft kan ik de foto hier wel plaatsen :thumb

Dat is allemaal nog niks ik heb voorelkaar gekregen dat je het complete 400 blok kon zien :angel

ALs iemand interesse heeft kan ik de foto hier wel plaatsen :thumb

hebk ook al voor elkaar gekregen wel geen screenshot van maar met over de kop te gaan ging de motorkap open staan :)

en kheb vorige week zo een herlaadkaart voor het netwerk gekocht en even wat auto's gekocht :)

nu rijd ik dus met een manta 400 texaco :) en een bmw e30 M3 :)

hebk ook al voor elkaar gekregen wel geen screenshot van maar met over de kop te gaan ging de motorkap open staan :)

en kheb vorige week zo een herlaadkaart voor het netwerk gekocht en even wat auto's gekocht :)

nu rijd ik dus met een manta 400 texaco :) en een bmw e30 M3 :)

ja, daar ben ik dus principieel op tegen zeg.

eerst kloppen ze bijna 60 euro uit je broek voor het spel, dan mag je in totaal nog eens iets van 20 euro aftikken om alle content te krijgen.

En het ergste is: De Extra auto's enzo zitten gewoon in het spel! De computertegenstanders rijden er al mee :(

ja, daar ben ik dus principieel op tegen zeg.

eerst kloppen ze bijna 60 euro uit je broek voor het spel, dan mag je in totaal nog eens iets van 20 euro aftikken om alle content te krijgen.

En het ergste is: De Extra auto's enzo zitten gewoon in het spel! De computertegenstanders rijden er al mee :(

@McLambo wrote:ja, daar ben ik dus principieel op tegen zeg.

Zit niet in het spel maar het spel wordt soms automatisch geupdated met als resultaat de auto's voor de tegenstanders ;)

@McLambo wrote:ja, daar ben ik dus principieel op tegen zeg.

Zit niet in het spel maar het spel wordt soms automatisch geupdated met als resultaat de auto's voor de tegenstanders ;)

Terug
Naar boven