• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta 400 op Nordschleife

Nog eentje.... (wat een lelijk ding he!:wub)

_dsc0959_wm.jpg

[rquote=1829639&tid=138984&author=mtv

De 400 wereld is klein het toeval wil dat de ascona in dit filmpje van robert keil is.Mijn manta heb ik van Robert deze was de manta aan het klaarmaken maar kon toen deze werks ascona kon kopen.(heb nog wel een paar foto's van deze mooie ascona)[/rquote]

Maar omdat dit niet de Ascona-afdeling is heb ik nog wel een paar Manta 400 foto's van de auto in kwestie::P

11092009081.jpg

DSC_6071.jpg

1223933413_resized.jpg

Manta_17062010.jpg

Hallo Opel liefhebbers ik zal mij bij deze gelegenheid ook gelijk maar even voorstellen.

Mijn naam is Marc ,de manta kennen de meesten inmiddels wel. Ik heb de auto al een hele tijd en zelf langzaam opgebouwd. Ik ben de auto nog steeds aan het aanpassen om af en toe een paar rondjes op het circuit te rijden zoals de Nordschleife,Assen etc. .Dit doen we enkele keren per jaar met een groep vrienden ,zoals Rik met een rode ascona ,bij de meeste ascona liefhebbers wel bekend (zie ook topic onder ascona). De andere jongens hebben oa,een BMW E30 M3,E36 M3,E46 M3,2002,Alfa 75,Toyota supra,golf GTI,Volvo 850R

Hallo Opel liefhebbers ik zal mij bij deze gelegenheid ook gelijk maar even voorstellen.

Mijn naam is Marc ,de manta kennen de meesten inmiddels wel. Ik heb de auto al een hele tijd en zelf langzaam opgebouwd. Ik ben de auto nog steeds aan het aanpassen om af en toe een paar rondjes op het circuit te rijden zoals de Nordschleife,Assen etc. .Dit doen we enkele keren per jaar met een groep vrienden ,zoals Rik met een rode ascona ,bij de meeste ascona liefhebbers wel bekend (zie ook topic onder ascona). De andere jongens hebben oa,een BMW E30 M3,E36 M3,E46 M3,2002,Alfa 75,Toyota supra,golf GTI,Volvo 850R

Terug
Naar boven