• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A ''Vuile Jetje''

OFF TOPIC>

Mijn vader is Chef werkplaats op de ertveldweg in Den Bosch.

Zal wel eens vragen of hij Jack van Hal kent.

@ heineken wij komen ook uit het zuiden :p hahaha

ON TOPIC>

Vandaag de tunnel uitgewassen, geschuurd en geprimerd en daarna wit gespoten tot aan de chassisbalken

dus dat is zover klaar.

Ook de beide dorpels aangepakt tot aan het ''b-stijl''. De bodem is nu totaan de dwarsbalk helemaal gedaan

Nu gaat hij voor wat naar beneden zodat er gewerkt kan worden aan het voorfront.

ps. leuk dat er weer zoveel mensen zijn die het project volgen. Waardering voor iets wat je maakt is altijd TOP :Pking:

mvg Gerry

OFF TOPIC>

Mijn vader is Chef werkplaats op de ertveldweg in Den Bosch.

Zal wel eens vragen of hij Jack van Hal kent.

@ heineken wij komen ook uit het zuiden :p hahaha

ON TOPIC>

Vandaag de tunnel uitgewassen, geschuurd en geprimerd en daarna wit gespoten tot aan de chassisbalken

dus dat is zover klaar.

Ook de beide dorpels aangepakt tot aan het ''b-stijl''. De bodem is nu totaan de dwarsbalk helemaal gedaan

Nu gaat hij voor wat naar beneden zodat er gewerkt kan worden aan het voorfront.

ps. leuk dat er weer zoveel mensen zijn die het project volgen. Waardering voor iets wat je maakt is altijd TOP :Pking:

mvg Gerry

Heej Gerry,

Ik volg dit project ook zeker weer :thumbup

Vorige project undercover gevolgd haha :)

Ik hoop dit jaar ook samen met mijn vader aan de slag te gaan aan mijn eerste grote project:thumbup

Toch wel makkelijk hea, die kennis die onze ouwe lui d'r ook van hebben!

Heej Gerry,

Ik volg dit project ook zeker weer :thumbup

Vorige project undercover gevolgd haha :)

Ik hoop dit jaar ook samen met mijn vader aan de slag te gaan aan mijn eerste grote project:thumbup

Toch wel makkelijk hea, die kennis die onze ouwe lui d'r ook van hebben!

He een heijmans man van de ertveldweg?

Daar heb ik tot een paar jaar terug ook gewerkt, tot 5 jaar terug ongeveer (tot ze besloten dat ze geen eigen ict afdeling meer wilden maar dat ze het aan atos-origin wilden outsourcen.

Wel altijd fijn gewerkt, en ik heb in die werkplaats nog wel eens een pc moeten fixen :)

He een heijmans man van de ertveldweg?

Daar heb ik tot een paar jaar terug ook gewerkt, tot 5 jaar terug ongeveer (tot ze besloten dat ze geen eigen ict afdeling meer wilden maar dat ze het aan atos-origin wilden outsourcen.

Wel altijd fijn gewerkt, en ik heb in die werkplaats nog wel eens een pc moeten fixen :)

Deze ga ik ook weer volgen!

Super wagentjes.... Mij loopt het water weer uit de mond.

En afgaande aan de manier waarop je je eigen auto gemaakt hebt, beloofd dit weer veel goeds.

Deze ga ik ook weer volgen!

Super wagentjes.... Mij loopt het water weer uit de mond.

En afgaande aan de manier waarop je je eigen auto gemaakt hebt, beloofd dit weer veel goeds.

Dankjewel voor de reacties allemaal,

Als ik aankomende week een keer thuis ben zal ik snel wat foto's plaatsen :p haha

@Maartuh, dan kent ons pap jou nog wel denk ik! en jij ons pap. destijds lange haren en piercings in zijn oor kan niet missen eigenlijk. en toen af en toe ook met rood/zwarte kadett :p

@kadett sr, oo een undercover is ook niet erg, maar af en toe een reactie is ook wel leuk :p haha (en succes!!!)

@ascona....... hij kent Jack van hall. Hij zei dat het een soort van service monteur was/is, maar dat hij nu niet meer op de ertveld komt maar nu in eindhoven werkzaam is volgens mijn vader, maar dit wist hij niet zeker.

foto update komt eraan (loop van de week)

Dankjewel voor de reacties allemaal,

Als ik aankomende week een keer thuis ben zal ik snel wat foto's plaatsen :p haha

@Maartuh, dan kent ons pap jou nog wel denk ik! en jij ons pap. destijds lange haren en piercings in zijn oor kan niet missen eigenlijk. en toen af en toe ook met rood/zwarte kadett :p

@kadett sr, oo een undercover is ook niet erg, maar af en toe een reactie is ook wel leuk :p haha (en succes!!!)

@ascona....... hij kent Jack van hall. Hij zei dat het een soort van service monteur was/is, maar dat hij nu niet meer op de ertveld komt maar nu in eindhoven werkzaam is volgens mijn vader, maar dit wist hij niet zeker.

foto update komt eraan (loop van de week)

lekker bezig weer. kan niet wachten tot ik me eigen sleutelplaats heb. zou eventueel bij een bevriende garage bedrijf wel inkunnen maar dat is alleen als hun open zijn, en daar zit ik niet echt op te wachten. wil er 24 uur per dag bij kunnen

lekker bezig weer. kan niet wachten tot ik me eigen sleutelplaats heb. zou eventueel bij een bevriende garage bedrijf wel inkunnen maar dat is alleen als hun open zijn, en daar zit ik niet echt op te wachten. wil er 24 uur per dag bij kunnen

Even snel naar huis gereden om het een en ander te doen

en meteen even wat foto's gemaakt die ik nu even snel plaats

Hij staat nu voor helemaal op de grond zodat er aan de binnekant van de moterruimte gewerkt kan worden

helaas hangt hij niet meer in de lucht zodat ik een foto kon maken van de bodem enz.

Maar hier weer een korte foto impressie.

(LIJKT ZO WEL EEN DRAGSTER) :P

IMGP3998.jpg

IMGP3997.jpg

IMGP3996.jpg

IMGP3995.jpg

IMGP4000.jpg

IMGP3999.jpg

mvg Gerry

Even snel naar huis gereden om het een en ander te doen

en meteen even wat foto's gemaakt die ik nu even snel plaats

Hij staat nu voor helemaal op de grond zodat er aan de binnekant van de moterruimte gewerkt kan worden

helaas hangt hij niet meer in de lucht zodat ik een foto kon maken van de bodem enz.

Maar hier weer een korte foto impressie.

(LIJKT ZO WEL EEN DRAGSTER) :P

IMGP3998.jpg

IMGP3997.jpg

IMGP3996.jpg

IMGP3995.jpg

IMGP4000.jpg

IMGP3999.jpg

mvg Gerry

[rquote=1834450&tid=138786&author=Hulkie]Hamsterverslaving?

Die doe ik nie snappe nie?

IMGP3999.jpg

[/rquote]

ik zie daar toch een hoop kooien op de achtergrond:P

Terug
Naar boven