• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A ''Vuile Jetje''

Dankjullie wel voor de reacties.

We zijn met deze bouw ongeveer 7 a 8 maanden bezig geweest. (meestal zo rond die koers)

De flakes zijn idd regenboog flakes (ook al oud) haha

zit groen, blauw, geel, zilver, rood in. Kijkt wel heel mooi moet ik zeggen.

En tjsa helaas komt hij dit jaar niet meer op meetings, maar het nieuwe seizoen zijn we er zeker bij met

onze nieuwe aanwinsten.

We hebben ong 1 maand terug een A-ascona gekocht (ROT ROT ROT ROT EN JA HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG ROT)

deze is dan ook echt niet meer te redden (en als wij dat zeggen............ dan is het echt erg)

Deze gaan we binnenkort slopen voor onderdelen (vooral motorisch gedeelte)

Moch iemand nog interesse hebben in bepaalde onderdelen kun je het altijd even vragen!

Ook word het complete kenteken verkocht (LPG op kenteken) eventueel met installatie en chassisnummers.

(huhm, misschien een algemeen B&G Customs topic openen waar ik al onze opels in kan showen en kan delen

mede de werkzaamheden).

mvg

Vandaag de Manta naar huis gehaald. Een Recaro ingebouwd voor wat meer steun tijdens het rijden.

De trekhaak zit er ook al onder.

Als het een beetje meezit en als we deze week tijd hebben word hij vrijdag gekeurd en dan kunnen we rond!

Dankjullie wel voor de reacties.

We zijn met deze bouw ongeveer 7 a 8 maanden bezig geweest. (meestal zo rond die koers)

De flakes zijn idd regenboog flakes (ook al oud) haha

zit groen, blauw, geel, zilver, rood in. Kijkt wel heel mooi moet ik zeggen.

En tjsa helaas komt hij dit jaar niet meer op meetings, maar het nieuwe seizoen zijn we er zeker bij met

onze nieuwe aanwinsten.

We hebben ong 1 maand terug een A-ascona gekocht (ROT ROT ROT ROT EN JA HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG ROT)

deze is dan ook echt niet meer te redden (en als wij dat zeggen............ dan is het echt erg)

Deze gaan we binnenkort slopen voor onderdelen (vooral motorisch gedeelte)

Moch iemand nog interesse hebben in bepaalde onderdelen kun je het altijd even vragen!

Ook word het complete kenteken verkocht (LPG op kenteken) eventueel met installatie en chassisnummers.

(huhm, misschien een algemeen B&G Customs topic openen waar ik al onze opels in kan showen en kan delen

mede de werkzaamheden).

mvg

Vandaag de Manta naar huis gehaald. Een Recaro ingebouwd voor wat meer steun tijdens het rijden.

De trekhaak zit er ook al onder.

Als het een beetje meezit en als we deze week tijd hebben word hij vrijdag gekeurd en dan kunnen we rond!

We hebben nog geen nieuwe pics.

Hij staat nu momenteel gestald (nog een paar weken) dan komt hij naar huis om afgebouwd te worden

en voor de APK.

Maar eerst de mijne. Daar moet nog een Sparco stoel in en het sparco stuur.

Er zullen dit jaar nog genoeg foto's komen.

Inzet genoeg,toch wel super mooi dat allerbij de manta's weer de waarde krijgen die ze verdienen.

Alleen over dat ontbreken van een hemel in jou manta Hulkie.

Trouwens ook bumper zwart kan,maar dan wel glad.

Liefst gewoon chome glimmend.

Mijn mening.

Rij zelf ok met de manta's.

Maar los daarvan,super dat deze manta's toch weer op de weg komen.

Sjappoo en hulde.toch mooi als ik ergens in de provincie andere mantaliefhebbers tegen kom.

@ manta,

Ik heb liever geen hemeltje (liever de wind erdoorheen)

Misschien dat er ooit wel weer een hemeltje in komt hoor.

En ik wil ook nog mooie chrome bumpers, maar daar had ik destijds geen geld meer voor

en deze bumpers hadden beide last van ingevreten roest dus er zat eigenlijk niets anders op.

Ik heb er nog zoveel plannen mee. Geld is echter het grootste probleem en daarnaast tijd

We hebben nog geen nieuwe pics.

Hij staat nu momenteel gestald (nog een paar weken) dan komt hij naar huis om afgebouwd te worden

en voor de APK.

Maar eerst de mijne. Daar moet nog een Sparco stoel in en het sparco stuur.

Er zullen dit jaar nog genoeg foto's komen.

Inzet genoeg,toch wel super mooi dat allerbij de manta's weer de waarde krijgen die ze verdienen.

Alleen over dat ontbreken van een hemel in jou manta Hulkie.

Trouwens ook bumper zwart kan,maar dan wel glad.

Liefst gewoon chome glimmend.

Mijn mening.

Rij zelf ok met de manta's.

Maar los daarvan,super dat deze manta's toch weer op de weg komen.

Sjappoo en hulde.toch mooi als ik ergens in de provincie andere mantaliefhebbers tegen kom.

Terug
Naar boven