• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A 1.6 naar 2.0 Turbo 4x4

Absoluut niet mijn smaak maar geweldig om te zien hoe fanatiek en goed jullie dit aanpakken! :thumb :thumb

Jammer dat er niet veel meer van dit soort projecten te volgen zijn in ons kikkerlandje.

Echt grote mechanische aanpassingen of ombouwen worden helaas steeds minder gedaan.

Gelukkig zijn mijn vrienden en ik hier nog steeds mee bezig.helaas voor hier bevatten die projecten alleen geen opel content. Uitgezonderd de omega versnellingsbak die ik aan mijn jtd motor heb geknutseld. ;)

:kewlpics Jullie zijn er echt handig mee!

Je brengt me op een idee met dat dashboardkastje. De mijne gaat namelijk niet meer passen, dan maak ik er wel 1 uit polyester. Kan ik hem maken zoals ik wil :thumbup :thumbup :thumbup

Zo zo wat een werk !!!! Echt mooi om dit te zien en te volgen !!! Heel veel respect voor het werk en de tijd en energie die jullie hier in steken . ga zo door echt top

Man Man Man wat ben jij weer lekker bezig............Deze topic is veel vetter dan het wachten op de Autoweek die elke week op de mat valt. :kewlpics :jerry

Terug
Naar boven