• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta-A bij de KRO

Ik heb het zelf niet gezien. Is het hele item niet aan bod geweest? Gisteren zag ik namelijk wel een aankondiging met de Manta-folders keurig op tafel.

Dat zal toch niet zeker.

K neem aan dat het een niet eenmalig progamma is.

Dus mischien een volgende aflevering?

origineel gepost door Kermitkiller

origineel gepost door Martin 2.0S

Ik heb het zelf niet gezien. Is het hele item niet aan bod geweest? Gisteren zag ik namelijk wel een aankondiging met de Manta-folders keurig op tafel.

ja d,r waren er hier in het dorp ook een paar die dat gezien hadden

hier net zo vreemd:hmmz

misschien volgende week

Gelukkig had ik het opgenomen en hoef ik nu niet terug te spoelen :angel

Mijn vader belde al op dat het er niet op was hun hadden het ook al opgenomen :argue

Jammer :( maar goed dat ik gisteren dan die andere film keek :P

Jah, ik heb ook vol verwachting zitten kijken, maar er kwam niets...... :argue

Nou vermoed ik dat ze dat van die gestolen klokken hebben ingelast, omdat zij

het vermoeden hadden dat dat een nieuwjaarsgrap was en het op het laatst

nog hebben ingevoegd......daar heeft het Manta stuk voor moeten wijken.

Dat noem ik niet echt een nieuwjaarsgrap :puke

de kans dat het er volgende week wel in zit lijkt me erg klein omdat dit programma iedere week een ander onderwerp heeft, wat dus gisteren stoppen of doorgaan was.

omdat het grootste gedeelte live was en de opgenomen stukjes zoals die van popke "opvulmateriaal" waren, gebeurt het dus helaas dat er van die mensen in de uitzending teveel lullen waardoor sommige vooraf opgenomen stukjes vervallen.

als die schaatser nou wat minder over vroeger had zitten lullen en die ene vent van die sektefamilie nou niet zo vaak zn neus had zitten ophalen dan hadden we waarschijnlijk allemaal wel popke zn stukje kunnen zien... :jerry

DUS,alles voor nx.

Wel bitter hoor.

Maar ja,jij stelt jezelf beschikbaar,en hun bepalen wat ze er meedoen op de T.V

origineel gepost door Kermitkiller

heb er in ieder geval een DVDtje van over gehouden die hebben ze mij gestuurd en vandaag ontvangen en met de vriendelijke excuses dat ze geen genoeg zendtijd hadden om het er in te monteren :o

Voer voor de videoavond:wors

origineel gepost door lenn0

als die schaatser nou wat minder over vroeger had zitten lullen en die ene vent van die sektefamilie nou niet zo vaak zn neus had zitten ophalen dan hadden we waarschijnlijk allemaal wel popke zn stukje kunnen zien... :jerry

:jerry:jerry

@JOZO: goed plan

Terug
Naar boven