• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta a la creative

kadettsr

Post vaak
Mijn zusje gaf mij vanavond een heel mooi cadeau voor mij verjaardag die al enige maanden geleden plaats heeft gevonden :)

Ik wist dat ze nog ergens mee bezig was voor mij, maar wat.. tsjah dat was de vraag..

Nu heeft ze in de vakantie rustig de tijd genomen om het af te maken en ik moet zeggen :wors

ik was totaal verrast :wtf

Foto spreekt voor zich (A)

Deze komt dus mooi bij mij aan de wand te hangen, heb ik in de wintermaanden ook nog wat manta bij me in de buurt :jerry

mihpc8.jpg

en dit moois komt van deze foto:

j9rerm.jpg

Deze had een oude buurman voor mij gemaakt vorig jaar zomer ongeveer.

Hij zei nog tegen mij dat hij vond dat de Manta erg mooie vormen had en daar kwam hij pas achter met schilderen. :thumb

schilderijdoorronnievan.jpg
[/URL]

Deze had een oude buurman voor mij gemaakt vorig jaar zomer ongeveer.

Hij zei nog tegen mij dat hij vond dat de Manta erg mooie vormen had en daar kwam hij pas achter met schilderen. :thumb

schilderijdoorronnievan.jpg
[/URL]

Terug
Naar boven