• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta a met foto's

naar romijn. ik heb er een goed gevoel bij dat de beste man er een super manta van gaat maken

er is altijd wel wat. heb zelf mijn binnen kantvan de motorkap laten spuiten bij 1 van de beste spuiters hier in de buurt en de bulten zaten er weer op voor ik thuis was. dus ja zeg het maar.

het komt goed:wub

ok succes ermee hoop voor je dat ie er top vandaan komt

maar je na een tijdje moet je altijd afwachten of er weer plekken komen de auto heeft wel voordeel dat ie straks binnen staat toch

fotos komen er zeker.

en de auto staat zeker binnen. als hij klaar is.

en ja er zal heus wel een plekje op komen naar een paar jaar dat voorkom je niet.

het is geen nieuw blik en het is een opel... hahahahhaha we houden jullie op de hoogte

ik zet er wel nieuwe foto's op van deze auto tijdens de auto voorbewerkt word enz enz.

zonder foto's zitten we dus niet!:P:thumbup

kunnen jullie(JohnC) mij jullie mail sturen? zodat ik ook de foto's naar jullie kan mailen..

:sleeping ik hoor er weinig over popke de spuiter gaat er wel mee aan de gang en houd ons op de hoogte. ben er niet meer geweest.:thumbup

aangezien er meerdere projecten staan, word eerst het een, en dan het ander afgemaakt.

maar niet getreurd, jou auto is van de week aan de beurt!:P:thumbup

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

we wachten af. zoon haast heb ik ook niet en vervelen doe ik me niet hoor

ff een upje in de goede richting. er staan ook foto's bij bettus accu's hier staat de auto

en hij post ook foto's en tekst.

resto5.jpg

resto7.jpg

resto10.jpg

resto8.jpg

als het goed is komt de auto volgende week weer terug..:angel:angel

nou, nu weer even een update. DE manta a is gespoten. en hij is super strak geworden! na 2 weken met 2 man aant werk geweest te zijn, neusgaten zo groot als tennisballen, nagels die kompleet weg zijn en 5 bussen plamuur....is ie dan eindelijk klaar.

DSCF6528.jpg

DSCF6529.jpg

DSCF6530.jpg

DSCF6531.jpg

DSCF6532.jpg

DSCF6533.jpg

DSCF6534.jpg

DSCF6535.jpg

DSCF6536.jpg

DSCF6537.jpg

DSCF6538.jpg

DSCF6539.jpg