• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta a met foto's

ja het gaat niet meer zo snel wel wat nieuw spul weer gekocht nieuwe lijsten voor op de grill 2 nieuwe ronde spiegels.

ben nog steeds opzoek naar vloerbekleding helppppppppppp

ik zal morgen weer eens de camera mee nemen naar de schuur.

;)

origineel gepost door JohnC

ja het gaat niet meer zo snel wel wat nieuw spul weer gekocht nieuwe lijsten voor op de grill 2 nieuwe ronde spiegels.

ben nog steeds opzoek naar vloerbekleding helppppppppppp

ik zal morgen weer eens de camera mee nemen naar de schuur.

;)

Ik weet nog een vloerkleed te liggen, het is niet in A staat. Maar denk dat er wel zeker iets moois van te maken is met een stoombeurt ofzo.

IIg ik denk dat die beste man het nog wel heeft liggen.. interesse? stuur maar even u2u

ja weer een mooi beetje werk gedaan ook al gaat het hier niet super snel.

alle ramen er in gemaakt met nieuwe pees.

en gister nog ff aan het spuiten geweest.:wub en de grill klaar gemaakt op de grijze streepjes na.

kijk en geniet.

S3011143.jpg

S3011141.jpg

de automaat is ook ontdaan van zand en smeer.

S3011144.jpg

S3011146.jpg

S3011154.jpg

S3011155.jpg

manta in haar pyama. :wub

S3011148.jpg

ziet er weer goed uit john blijf zo bezig

je kappie gaat dinsdag op de post moest eerst effe geschikte doos vinden :thumbup

asjes nog niet klaar moet de nieuwe rubbers met bussen er nog in maken maar is een rot klus maar hoop einde van de maand een heeeel eind te zijn morgen middag nog ff klussen

vandaag de ascona ff naar huis gebracht en een was beurt, doet ook al wat een beetje schoon. :agent

heb de blauwe ook al weer ff aan de praat gemaakt en ff mee rond gereden als het weer een beetje goed is kom ik zondag ook wel ff

weet niet waar het licht maar dom dom wel hoop ik ;)

ja ik heb tapijt peter maar niet van die man was een beetje ruim uit gesneden aan de achterkant

maar was verder wel mooi.

foto's zaterdag weer hoop ik. met de stoelen er in. :thumbup

vanddag niet erg veel gedaan aan de manta de rembekrachtiger er in met de pendalen, is wel handig zonder stoel er in.

het tapyt zit er in en 1 stoel.

moest vandaag ook nog mijn tank ff lassen van de ascona en een beetje zwart maken.

verder druk met de motors van mijn knullen bezig geweest kregen van die minibikes nu 6 stuks wat een troep

en een werk :cry en dan is het ook zo weer eten :P:P verder mooi weer.

Terug
Naar boven