• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta a met foto's

origineel gepost door manta73

Oranje ding?geeft je maar een hoop gezeik schijnbaar.

Toch beter niet kunnen kopen.

Hoop dat het A-je je meer geluk brengt.

Mag je ook mee naar Budel komen

het zijn ook maar auto's voor de lol. en ze zijn niet meer nieuw en een beetje prutsen aan de manta's is niet erg hoor.

zo heb ik ook nog wat aan de brug.

IMG_1574.jpg

IMG_1575.jpg

maar misschien komt het goed met de oranje we gaan het volgende week wel zien.:wub:wub

origineel gepost door JohnC

vandaag ff met het oranje ding aan het rijden geweest. de ene knal na de ander en slecht lopen.

echt balen

Over die kleur gesproken: wat staat er op het kenteken voor een kleur vermeld? Die van mij is oranje, maar staat als rood omschreven, ben wel nieuwsgierig hoe dat bij deze is?

origineel gepost door Ducantoni

origineel gepost door JohnC

vandaag ff met het oranje ding aan het rijden geweest. de ene knal na de ander en slecht lopen.

echt balen

Over die kleur gesproken: wat staat er op het kenteken voor een kleur vermeld? Die van mij is oranje, maar staat als rood omschreven, ben wel nieuwsgierig hoe dat bij deze is?

blauw op kenteken. maar wel 2.0 op kenteken de kleur maakt niks uit kan je ook zo laten veranderen.

kom je niet volgende week popke.:hmmz

hey das mijn oude manta :thumbup

bedankt dat je ze er even erop wilde zetten!

er zitten nu andere koplampen erin staat stoer!:wub

oke popke is goed dan zie ik je wel verschijnen !

tjipke

Manta A is echt super, mooi project :wub

Over je spit:

Welk merk/type motorsteun heb je gebruikt en wat heb je er aan moeten aanpassen?

(puur de steun zelf, de dwarsbalken voor de bevestiging weet ik al).

Alvast bedankt!

origineel gepost door manta73

Tuurlijk is tie er bij,zoals altijd.neem je ook nog een manta mee Pop,of kom je alleen met de bus

nou giel ik moet je teleurstellen ben d,r volgende week nie bij nie wegens geen tijd alleen zondags en daarvoor is het ons te ver :o

zou een diplomat ook in zulke motorsteunen kunnen hangen? kwa gewicht? ben bang dat het doorbuigt.

mooie manta geworden lekker orgineel :thumbup

gr jan

ja het project is weer op stal is niet geworden wat ik gehoopt had maar ga er nog wel weer eens mee aan de gang wat puntjes beter maken en onder de kap alles kaal maken en strak maken en de binnen kant van de kap :puke gewoon dicht laten.

als het goed is heb ik zaterdag weer een leik project. ik weet niet wat ik er mee ga doen nog of een circuit auto van maken of slopen of een auto klaar maken voor de apk en weer verkopen dus het kan alle kanten op.:P ik hou jullie wel op de hoogte eerst :sleeping

zo de flintstones manta is er .

ik laat de schokkende fot's nog wel ff wachten

IMG_1952.jpg

de achterlihten zaten er niet bij jammer

IMG_1923.jpg

IMG_1931.jpg

IMG_1928.jpg

IMG_1927.jpg

IMG_1921.jpg

IMG_1923.jpg

maar wel een kar vol met manta b spul er bij:hmmz

IMG_1937.jpg

heb 2 nieuwe dorpels besteld 2 wielranden een achterplaat.

wat binnenscherm stukjes de rest moet ik zelf maken net zo als een halfe bodum

en na een nieuwe deur en een nieuw hemeltje en wat klein spul hoop ik dat de motor het nog doet.

maar gaat wel goed komen hoop ik heb nog nooit zo'n slecht ding gehad.

we gaan het hier allemaal neer zetten.

ziet er op de foto nog redelijk uit. lijkt een beetje op de kleur die ik in me hoofd heb. voor mijn manta maar dat duurt nog wel 2 jaar.

op een foto ziet alles er nog mooi uit zelfs golf plaat lijkt nog recht ik zal er morgen eens wat foto's van de onderkant maken.

hier een voorbeeld hoe het weer moet worden spuiten doe ik zelf in een cabine.

026.jpg

S3011239.jpg

S3011238.jpg

S3011235.jpg

S3011234.jpg

S3011233.jpg

S3011234.jpg

S3011228.jpg

en zo kan ik nog wel een uur door gaan.

ik denk dat hij bij het oud ijzer terecht gaat komen.:hmmz kan me nog bedenken maar het is wel heeeeeeeeeel veel werk deze.

nog 1 dan

S3011231.jpg

Heeft zo te zien wel een JETEX uitlaat.:thumbup

Enne..........de winter komt eraan en houd je van de straat.:D

:jerry:jerry

die kleur van die foto. lijkt heel veel op wat ik in me hoofd heb idd.maar mijne zit ook behoorlijk werk aan helaas moet de mijne blijven rijden, anders kom ik niet op me werk, dus alles gaat in vakantietijd gebeuren meestal in de zomer alleen deze zomer niks kunnen doen dus volgend jaar wil ik in iedergeval al het las werk klaar hebben.

Terug
Naar boven