• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A project # Te koop...

Het vd Pol,

Nog van Harte gefeliciteert.

Ik zie dat het tijd wordt dat ik eens kom kijken want het project is ondertussen filnk gevordert. Ziet er goed uit!

De laatste keer dat k m zag zat er net bodyshoots op ;-)

Mvg,

Mark

Haa mark!

Dankjewel!

Goed om te horen dat je nog leeft!:jerry :jerry :jerry

En idd kom eens een keer langs! Kunnen we wat bij buurten. Hoe staat het met jou project(en)?

IMAG0203.jpg

IMAG0204.jpg

IMAG0205.jpg

IMAG0206.jpg

Zow, gisteren eens wezen stoeien met het voorterrein. De 40mm verlagingsveren netjes behandeld en gespoten en daarna konden ze eronder. Dit was ook wel nodig want hij stond voor echt veeeeeeel te hoog.

Nu dus de koni's en de veren eronder:

IMAG0233.jpg

IMAG0234.jpg

IMAG0235.jpg

IMAG0237.jpg

Ondertussen ben ik bezig met een middenconsole en ligt de vloerbedekking er helemaal in.

zo, tijd niet meer gevolgt dit project.

nu ziet ik het ineens weer, en ik moet zeggen dat je echt goed bezig bent!!!:thumbup:thumbup:thumbup

ziet er zeer mooi uit!:afro

Ik zie dat je koni's hebt vanvoor, kun je die dan nog krijgen bij jullie nieuw? en zo ja hoeveel heb jij gegeven ervoor? btw prachtige wagen ant worden :wors

origineel gepost door Opel Rally Lover

Ik zie dat je koni's hebt vanvoor, kun je die dan nog krijgen bij jullie nieuw? en zo ja hoeveel heb jij gegeven ervoor? btw prachtige wagen ant worden :wors

zijn nog nieuw leverbaar! Voorste zijn zo te vinden voor prijs ongeveer 95 euro. Achter is niet meer leverbaar, maar nog wel te vinden nieuw, maar dan goed zoeken! Kost 110 euro ongeveer. (of goedkoper, prijzen zijn van dealer)

Ben ik blij dat ik voor amper 225 euro klaar ben met nieuwe gele koni's rondomking:

Gaat de goede kant op met de Manta! Nog vlak in de buurt geweest vandaag;)

origineel gepost door Opel Rally Lover

Je moet de nummers hebben, veel adverteerders adverteren voor opel manta A koni's maar zijn niet de goede, controleer dat goed. Ik zal eventjes voor je kijken wat de nummers zijn:

Klik hier

nou heb ik achter ook gele konis geinstalleerd samen met de 40mm verlaging, maar hij ligt achter wel laag.. en dan zit er nog eens niet in(niet dat ik 100kilo weeg ofzoo) en de rest ook niet. ik moet me stabilisator stang nog aanpassen want deze is te lang.. kan dit de oorzaak zijn? en waneer ik er weer andere veren onder zou gooien lijken me koni's wel te kort.. hier moet ik dan een tussenstuk voor maken? of raden jullie mij dit aff?

groetjes

neeenee we zijn druk bezig Popke! :D Komt goed! Hard aan het werk.. veel centjes verdienen betekent veel vorderingen voor de manta hé! ;)

Ben nu bezig met de rubbers rondom de cabine, mooie chrome lijstjes begint er errggg mooi uit te zien!

Dag Adri!

Ik heb een paar uur nodig gehad om de matte schoon te krijgen haha:afro, zien er nu eigenlijk heel netjes uit maar omdat ik mijn tunnelbak aangepast heb passen die niet meer goed.

Dus ik ga het gewoon houden bij de nieuwe, gedeeltelijk lijmen en dan komt het wel goed. Heb zo net een bestelling geplaatst bij opel classic parts voor de rubbers, ik bel je nog wel even over welke onderdelen ik kon gebruiken en welke niet.

De mat krijg je iig schoongemaakt terug dus dat is mee genomen hé:jerry

Zo bij deze weer een leuke update, flink bezig geweest met het interrieur en exterieur. Met name de lijsten en ramen en matten.

Manta04-01-2010016.jpg

Manta04-01-2010018.jpg

Manta04-01-2010020.jpg

Manta04-01-2010014.jpg

Manta04-01-2010026.jpg

Manta04-01-2010009.jpg

Manta04-01-2010025.jpg

Manta04-01-2010028.jpg

Manta04-01-2010027.jpg

Afgelopen weken aardig wat gedaan, de chrome originele lijsten waren nog in een erg goede staat, denk dat ik daar goed mazzel mee gehad heb. Deze week ga ik de deurpanelen ophalen en een middenconsole.

Nu ik toch bezig ben met het interrieur heb ik ook na zitten denken over de HIFI die erin komt. Om te beginnen, komt er deze dubble din unit in:

thumbgroot_afbeelding1_184.jpg

Is de Pioneer Avic f910BT, echt een ontzettend mooie radio. Hoop dat ik hem deze week binnen krijg. De rest van het geluid en versterkers komt later, hier moet ik me even in gaan verdiepen:hmmz

Dat was hem weer, Oja, ik zoek nog een Groep A uitlaat voor opel Manta A. Iemand enig idee waar deze te verkrijgen zijn?

goed bezig peerke alleen mis ik de dak lijsten die horen erop krijg je straks comentaar op als ie klaar is

verder super ding om te zien :thumbup:thumbup:thumbup

Terug
Naar boven