• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A project # Te koop...

Ziet er zeer goed uit, vind alleen jammer dat je niet voor een orginele kleur hebt gekozen maar dat is mijn mening. De Manta staat wel weer super strak in de lak.:thumbup

origineel gepost door GTS2.2DTI

Ziet er zeer goed uit, vind alleen jammer dat je niet voor een orginele kleur hebt gekozen maar dat is mijn mening. De Manta staat wel weer super strak in de lak.:thumbup

Originele manta's zijn er genoeg:P Maar je bent welkom om je mening te uiten hoor. Geen probleem;)

Hij staat inderdaad echt heel mooi in de lak valt niks van te zeggen

Heb de manta vandaag in dit mooie weer heerlijk buiten gezet, en oooohh wat is deze kleur mooi en diep. Echt als er een druppel water op ligt kun je er bijna onder door kijken. Is een kleur gebaseerd op een basis lak + de finishing lak en de blanke lak. Hierdoor krijgt die blijkbaar zo'n diepte.

Kan niet wachten met het opbouwen van me waggie:wub

Maar eerst een bult tectyleren

Klasse kerel! erg mooi werk!

hele topic door gelezen..

heeft wat werk gekost.. maar achteraf weet je waar je het allemaal voor gedaan hebt he :thumbup

zie daar ook een leuke 517 hangen volgens mij? :hmmz

dankje wel emiel! :):)

En idd heel wat tegenslagen gehad, maar achteraf ben ik erg blij dat ik gewoon door ben gegaan! Zijn er stiekem veel die afhaken helaas!

Idd, staat een 517 Special van een kameraad van me. Heeft alleen een hartstilstand gehad:hmmz Ramvast :D

Vandaag weer eens bezig geweest..

Luchtbuis uit elkaar gehaald, vraag me nog steeds af wat voor type het is? Iemand??:hmmz

Luchtbuis006.jpg

Luchtbuis005.jpg

Luchtbuis004.jpg

Luchtbuis003.jpg

Luchtbuis002.jpg

groetjes

hoi peerke ziet er erg netjes uit, hoop binnenkort ook wat te vinden, zodat we misschien samen op pad kunnen. rustig opbouwen en succes. groetjes adrei uit deerd

Afgelopen week flink bezig geweest met het opknappen van de luchtbuis en injectie gedeelte, gisteren alles in de lak gespoten en vandaag gemonteerd met dit als resultaat:

Motoropbouwen009.jpg

Motoropbouwen008.jpg

Motoropbouwen005.jpg

:thumbup

nee hoor.... hoeft geen auto omheen.. zet hem zo wel in m'n kamer...

ziet er goed uit:wors

Ik had ook niet gedacht dat het zo mooi zou passen, heb het blok eventjes langs me auto gehad en met dat blauw word het nog vééél mooier haha:wub

Heb me bak ook klaar nu, kan niet wachten totdat ik het blok erin ga hangen.. Weer een mijlpaal:wub

Moet alleen even me tunnelbak aan passen in verband met de 240 5bak getrag:D

volgens mij kan je ook de bak aanpassen. maar weet niet zeker of dit ook bij deze kan

heb zelf ook een 5 bak uit een b manta en heb deze in de orginele tunnel gemaakt zonder aanpassing van de tunnel.

het blok ziet er top uit..:wub:wub

Klopt, volgens mij gaat het wel. Alleen ik wil eigenlijk een korte pook monteren. Als ik dan een korte pook monteer in het originele gat word het schakelen echt een kriem. Dus vandaar dat ik em ook naar achter toe zet. Tunnelbak aanpassen zou niet zo'n probleem moeten zijn.

Halve dag werk en hij zou er in moeten hangen. Net eventjes E-kadett 1600 motor uit een sloper gehaald. Kan die sloper ook weer naar oud ijzer. Lag een plas water in dus niet meer te redden:thumbdown

heb zelf ook de korte pook maar ook lange armen. hahaha

kijk wel uit met je nieuwe lak zou erg zonde zijn.

maar goed bezig hoor:kewlpics:kewlpics

gaan we 'm binnenkort ook spotten in veghel en omstreken?

kom er geregeld doorheen wanneer ik weer eens naar best (innovam) moet :P

dus misschien dat ik je nog eens spot :thumbup

blokje ziet er gelikt uit :thumbup

Absoluut kerel

Als die klaar is zul je me zeker zien in de buurt van veghel:P

UPDATE:

Zaterdag zou het blok er in moeten hangen!:wors

Terug
Naar boven