• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A restauratie: laatste loodjes

het schiet wel lekker op zo :thumb ben ook met m,n rekord coupe al redelijk ver die de aankomende week ook gespoten gaat worden

gisteravond zijn de carrosserie en deuren in de spuitplamuur gezet. dus hebben we besloten dat we hem nu eerst op zijn assen gaan zetten. en vervolgens de motor erin

Kevin

@Kermitkiller wrote:het schiet wel lekker op zo :thumb ben ook met m,n rekord coupe al redelijk ver die de aankomende week ook gespoten gaat worden

Dat wel he. Ik zag het ja is wel stoer met die ronde achterlichtjes

das een goede beslissing :thumb hoef je na het spuiten ook niet over je spatborden te hangen want dan beschadigd er altijd wel wat

Zo zijn we weer,

ondertussen hebben we niet stil gezeten gisteravond zijn de deuren en de achterspatborden opnieuw in de epoxy gezet om er zeker van te zijn dat de polysester primer geen vocht op neemt dus deze week deuren en spatborden afhangen, ik probeer deze week ook weer wat foto's te posten

Groeten Kevin

gisteravond zijn de carrosserie en deuren in de spuitplamuur gezet. dus hebben we besloten dat we hem nu eerst op zijn assen gaan zetten. en vervolgens de motor erin

Kevin

das een goede beslissing :thumb hoef je na het spuiten ook niet over je spatborden te hangen want dan beschadigd er altijd wel wat

Zo zijn we weer,

ondertussen hebben we niet stil gezeten gisteravond zijn de deuren en de achterspatborden opnieuw in de epoxy gezet om er zeker van te zijn dat de polysester primer geen vocht op neemt dus deze week deuren en spatborden afhangen, ik probeer deze week ook weer wat foto's te posten

Groeten Kevin

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Wow schiet mooi op met deze Manta :thumb

jaja dat moet ook kunnen we als het goed is van de zomer touren, kunnen we daarna uitrusten. ik zal er de volgende keer beter over na denken als ik nog zo'n auto koop in verre staat van ontbinding. maar al met al komt het goed

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Wow schiet mooi op met deze Manta :thumb

jaja dat moet ook kunnen we als het goed is van de zomer touren, kunnen we daarna uitrusten. ik zal er de volgende keer beter over na denken als ik nog zo'n auto koop in verre staat van ontbinding. maar al met al komt het goed

hoi Kermit

sorry voor het laat reageren ik was afgelopen weekend weg en op het werk is het hartstikke druk stuurhuis, kachelbak en ruitenwissermotor zijn geplaatst en vandaag hebben we de chassisbalken en dorpels getectyleerd. probeer binnenkort foto's te maken

zoals belooft de foto's

in de afgelopen weken hebben we de versnellingsbak op het motorblok gepast en gelukkig hij paste, hiervoor hebben we wel wat bouten moeten halen zodra we deze hadden hebben we het blok met de bak verbonden, ook hebben we het stuur erin gezet en de hoofdremcilinder samen met de kachelbak en ruitenwissermotor. Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover het was een heel gesjouw maar we hebben de achteras eronder gekregen.

tot de volgende Update

Groeten KEvin

hoi Kermit

sorry voor het laat reageren ik was afgelopen weekend weg en op het werk is het hartstikke druk stuurhuis, kachelbak en ruitenwissermotor zijn geplaatst en vandaag hebben we de chassisbalken en dorpels getectyleerd. probeer binnenkort foto's te maken

Terug
Naar boven