• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/'12

vind het ook wel niet misstaan maar hoop idd da je geen shit krijgt me je rubbers maarja anders steek er kje een in als hij al ver afgeschuurd is en mss kan je hem nog bijschuren tot hij past? greets

Nu valt het lijntje enorm op door de kleurverschillen, 'k heb het vandaag geschuurd en 't staat nu allemaal in de zinkspray.

En het komt al veel minder zwaar uit en op foto bedriegt het dan wanneer je het in 't echt ziet...

Die lijnen komen uit midden '50 en hebben meegegaan tot de zeventiger jaren, kijk maar naar vauxhall viva, opel kadett,

enkel hadden ze het niet op het dak en enkel op motorkap en kofferdeksel.

Denk dat het nog af te wachten is tot ze in de lak staat zoals JohnC zegt...

Voor de raamrubbers is er een oplossing zenne, ik doe niet vaak iets zonder es wat research te doen en heb bekeken hoe ze het vroeger oplosten. ;)

Nog een foto'tje van vandaag, na het opschuren ervan.

001.jpg

En nog een sfeerbeeld van onze OHC garage met koen die plamuur aant mengen is. :P

manta005.jpg

Greetz

Er staan daar genoeg projecten :D Je pakt alles goed aan, je zal wel weten waar je mee bezig bent.

Welke kleur word je manta? weer oranje....

zal er wel best wel mooi uitzien als het afgewerkt is.

de 2 manta bs op de bovenkant van de foto zijn mijn projecten ;)

@hanzzz: Over het kleur ben ik nog altijd niet uit, word nog afwachten...

Heb een paar idee'tjes: - Silverstone Gray komt van Honda S2000

- Dark Pepper Gray het grijs van Eleanor of Ford Mustang GT 500 shelby lang moeten zagen om de code

van het kleur te krijgen,maar toch gelukt.

- Black Magic Zwart van Volkswagen,een mooi zwart, destijds m'n moto in dat kleur gehad :wub

Dus nog stof over na te denken...

@peerke: Thx, het lijntje zal over de ganse lijn van de auto komen motorkap, dak en kofferdeksel. king:

@alex: Ja,'k heb ze al een paar keer moeten troosten, ze vragen wanneer ze nog es wat aandacht krijgen. :P

Greetz

tgojah ze moeten niet getroost worden hoor :p hun tijd komt nog wel ;) staan niet op mn tenen heb er al 2 die bollen ;)

origineel gepost door red_maniac

Heb een paar idee'tjes

-Silverstone Gray komt van Honda S2000

- Dark Pepper Gray het grijs van Eleanor of Ford Mustang GT 500 shelby lang moeten zagen om de code

@peerke: Thx, het lijntje zal over de ganse lijn van de auto komen motorkap, dak en kofferdeksel. king:

Greetz

Dit grijs is ook ontzettend gaaf:

A1.jpg

@c-dett16v: Het is een sterke plamuur die met alu gemengd is, zakt niet in en zal niet rap breken... ;)

@peerke: Inderdaad ook wel een mooi grijs, maar de kleurcode? Voor die code van Eleanor heb ik 2 maand moeten zagen

aan een amerikaans bedrijfje die replica's maakt van de "Gone in 60 sec. versie" hij wilde mij eerst de verf verkopen aan een amerikaans prijsje ook... :hmmz

Greetz

Weer een beetje verder gewerkt, enjoy the pics...

Voor en na het zandstralen als ook het stuurhuis meegestraald...

manta001-3.jpg

manta002-2.jpg

Dak afgetaped voor de spuitplamuur.

manta003-3.jpg

manta004-1.jpg

Greetz

adt stralen is wel leuk werk. doe het zelf niet zo veel want ze slaan hier elkaar in elkaar wie er stralen mag.

lol. maar goed bezig met je project wel gang houden

'k Wacht nu nog een beetje op onderdeeltjes voor het moment... :sleeping

Maar ondertussen zijn er andere prutswerkjes die we kunnen doen. :D

Il'l keep them pics posted!

Greetz

Terug
Naar boven