• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A resto + c2.0xe ombouw Mini Update 05/01/'12

Thx... Maar ben ook nog lang niet klaar, als ik soms es alles over loop.

Dit en dat en dat en dat en dat moet nog gedaan worden, dan zie ik nog veel werk.

:hmmz Maar 't komt wel goed. ;)

Greetz

[rquote=1827790&tid=96902&author=Kermitkiller]veel succes en sleutel plezier in 2011;)[/rquote]

Thx man jij ook hé!

grtz

brand dat wel goed aan elkaar dan zonder gas :hmmz

vint het altijd echt :swear als het gas op is.

kun je niet gewoon een co2 fles huren kost 40 euro per jaar voor een middelmaat fles :thumbup

zn gassysteem lekt ergens waardoor z'n flesjes direct leeg zijn en het werkt met mini flesjes van max kilotje is zo leeg maar het lukt hem ook wel zo grz

[rquote=1828082&tid=96902&author=rabbitopc]brand dat wel goed aan elkaar dan zonder gas :hmmz[/rquote]

Ja,hoor... :thumbup Je mag gerust es komen testen. :D

Anders zou ik wel kijken voor een andere oplossing.

Greetz

Het nadeel is wel,dat zonder gas de las tijdens het lassen bloot wordt gesteld aan de lucht.Met roestvorming van binnen uit tot gevolg:hmmz

[rquote=1828717&tid=96902&author=Sicco]Het nadeel is wel,dat zonder gas de las tijdens het lassen bloot wordt gesteld aan de lucht.Met roestvorming van binnen uit tot gevolg:hmmz[/rquote]

Meen je dat nu???

'k Moet er ook wel bij zeggen dat het lasdraad is speciaal om zonder gas te lassen,

misschien dat daar het verschil dan zit in draad? Want er is een serieus verschil in prijs.

Greetz

Voorlopig is de zijkant nu al "deels" geplamuurd en staat ie terug in de epoxy om vliegroest te voorkomen...

Normaal na woensdag zal er terug een update zijn want dan pas kan ik er verder aan werken.

Greetz

kan dat eigenlijk zo een kwaad da lassen zonder gas want bij mijn manta b is er wok al redelijk wa gelast zonder gas

Een mini update:

Achterste zijkant geplamuurd en terug in epoxy gespoten

manta100111004.jpg

Nadien fijn geschuurd en in het zwart gespoten.

Zwart vergeeft namelijk geen plamuur fouten en dit is ter controle.

'k Zie geen gekke dingen maar toch komt er nog spuitplamuur op om de randen van de plamuur te laten verzinken.

manta100111010.jpg

manta100111008.jpg

Dan begonnen om het Sparco benzinedeksel te "frenchen" of te verzinken met het koetswerk. (Nog niet afgewerkt)

manta100111006.jpg

manta100111011.jpg

Greetz

mooi werk.

Hopelijk snel meer updates (want de zomer komt er al weer aan :P haha)

Ben wel benieuwd hoe je het gaat oplossen met je remleidingen van de vooras.

mvg Gerry

Terug
Naar boven