• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MANTA-A-SR topic/pictures/info.

2007-03-18037.jpg

[rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]

O nee dan hoeft het niet oker is 411 zoek het verschil tussen signaal en citrusgeel vandaar.

Toch bedankt!:thumbup [/rquote]

hier een link naar een kleurenkaart:

[rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]

O nee dan hoeft het niet oker is 411 zoek het verschil tussen signaal en citrusgeel vandaar.

Toch bedankt!:thumbup [/rquote]

[rquote=1891543&tid=144529&author=mantallica][rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]

Toch bedankt!

Bedankt Johan, maar van signaalgeel staat er net geen foto op.

Ik heb daar ook mijn kleurnr,s vandaan is een mooi overzicht.

Ook leuk te zien dat oranje noemen ze flamered nr 529 en met de komst van de signaalkleuren "GT/E"in 74 werd 529 signalred.

En rood is cardinalred 508.

Oranje heet geen orange vreemd genoeg maar flame,,signal red.

Zou het bij de Duitse kleurenstaal ook zo zijn vraag ik me af?

[rquote=1891460&tid=144529&author=postbusmanta]Hier nog een andere originele SR:

IMG_7567.jpg

IMG_7585.jpg

[/rquote]

De SR van Ad van Pul, mijn insperatie Manta voor de deelrestauratie:) En ikzelf op de foto's ook nog..:kewlpics

[rquote=1891696&tid=144529&author=mar][rquote=1891543&tid=144529&author=mantallica][rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]

Toch bedankt!

Ook leuk te zien dat oranje noemen ze flamered nr 529 en met de komst van de signaalkleuren "GT/E"in 74 werd 529 signalred.

Zou het bij de Duitse kleurenstaal ook zo zijn vraag ik me af?[/rquote]

Als je de kleuren wilt vergelijken is een foto leuk, maar je moet lak zien in de buitenlucht, geeft een veel ander beeld!

[rquote=1891543&tid=144529&author=mantallica][rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]

Toch bedankt!

Zou het bij de Duitse kleurenstaal ook zo zijn vraag ik me af?

[rquote=1891460&tid=144529&author=postbusmanta]Hier nog een andere originele SR:

IMG_7567.jpg

IMG_7585.jpg

[/rquote]

De SR van Ad van Pul, mijn insperatie Manta voor de deelrestauratie:) En ikzelf op de foto's ook nog..:kewlpics

[rquote=1891696&tid=144529&author=mar][rquote=1891543&tid=144529&author=mantallica][rquote=1891463&tid=144529&author=mar][rquote=1891446&tid=144529&author=babyblue]uhh zal ik even moeten opzoeken orgineel is hij okergeel geweest hoor maar hij is nu gespoten net zoals mijn model a manta sr[/rquote]

Toch bedankt!

Zou het bij de Duitse kleurenstaal ook zo zijn vraag ik me af?[/rquote]

Als je de kleuren wilt vergelijken is een foto leuk, maar je moet lak zien in de buitenlucht, geeft een veel ander beeld!

1208604005_manta3.jpg

Op de Mantaclub site stond eerst een foto van een citrusgele en een signal gele langs elkaar. Foto kan ik nu nier meer vinden, was van een rit dacht ik ergens in het Noorden de lands. Hier ook een foto, twee verschillende geel, maar of dit dan citrus/signal is..

Ok Thanks,kan er wel van uitgaan dan dat mijn nw gt/e orig. citrus geel is dan.

Nog steeds geen signaalkleurige manta in de schuur:hmmz

1208604005_manta3.jpg

Op de Mantaclub site stond eerst een foto van een citrusgele en een signal gele langs elkaar. Foto kan ik nu nier meer vinden, was van een rit dacht ik ergens in het Noorden de lands. Hier ook een foto, twee verschillende geel, maar of dit dan citrus/signal is..

[rquote=1892157&tid=144529&author=mar]Ok Thanks,kan er wel van uitgaan dan dat mijn nw gt/e orig. citrus geel is dan.

Nog steeds geen signaalkleurige manta in de schuur:hmmz[/rquote]

spuit je de SR signal geel:)

Ok Thanks,kan er wel van uitgaan dan dat mijn nw gt/e orig. citrus geel is dan.

Nog steeds geen signaalkleurige manta in de schuur:hmmz

Terug
Naar boven