• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MANTA-A-SR topic/pictures/info.

De SR van Martin kwam oorspronkelijk uit Haulerwijk, na Martin is hij naar Emmen gegaan, Cope

Ik heb zaterdag 1 Ascona A gezien

en zondag deze in Termunterzijl gezien

Zat ff te denken dat een zekere Martin Wijkstra met zijn SR aan de rol was. ;)

Heb ze wel gesloopt, kwam wel eens eentje tegen met een sperdiff. :thumb

Toendertijd had je zo eentje ( de Manta SR ) voor 150,- guldens wel te verstaan.

Heb de tellerset nog wel liggen.

Dus..................

;)

De Ascona Voyage oftewel de 10-DE-88 was er ook weer.

In Bockhorn.

De SR van Martin kwam oorspronkelijk uit Haulerwijk, na Martin is hij naar Emmen gegaan, Cope

Ik heb zaterdag 1 Ascona A gezien

en zondag deze in Termunterzijl gezien

Hierbij nog een foto van mij sr

7ae6e172ef6105b0922bdff028ab61ac.jpg

@JOZO wrote:Hee Ad! Lang geleden! Rijd je nog steeds de SR?

Hoi Joost

Ja rij hem nog al is het niet veel meer de laatste jaren. Heb nu meestal weer tijd in de weekenden dus je zal me waarschijnlijk weer wel op een evenement gaan treffen.

@JOZO wrote:Hee Ad! Lang geleden! Rijd je nog steeds de SR?

Hoi Joost

Ja rij hem nog al is het niet veel meer de laatste jaren. Heb nu meestal weer tijd in de weekenden dus je zal me waarschijnlijk weer wel op een evenement gaan treffen.

Even een vraagje over de extra meters in de middenconsole: is de behuizing origineel geleverd met hout erop geplakt net als rond de snelheidsmeter en toerenteller zeg maar?

Even een vraagje over de extra meters in de middenconsole: is de behuizing origineel geleverd met hout erop geplakt net als rond de snelheidsmeter en toerenteller zeg maar?

@manta2.0iohc wrote:Even een vraagje over de extra meters in de middenconsole: is de behuizing origineel geleverd met hout erop geplakt net als rond de snelheidsmeter en toerenteller zeg maar?

Het type A1 had een groter middenconsole dan de A2, beiden hadden geen houtmotief er op zitten

Terug
Naar boven