• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A

Weinig nieuws over mijn Manta te melden, alleen dat hij over 12 daagjes back home is. Wel heb ik wat leuks bij mijn vriendin haar pa in het hok gevonden;

367407618.jpg

367407588.jpg

367407649.jpg

367407742.jpg

367407698.jpg

367407633.jpg

Dit zijn';

2 manta's

3/4 commodore's (1 A coupe, een top model maar wel stok verot:cry)

D rekord

A ascona

Paar kevers...

Ord Mustang

En nog veel meer....

zonde..... die moet je wel onderhouden... waarvoor heb je dan zoveel auto's ?

Om weg te laten rotten.....?? Zonde :)

Greetz

Manta is eindelijk weer thuis en het was het wachten waard, hij is echt mooi geworden! Alleen jammer dat ik hem van het winter pas op kan bouwen omdat de aardappel oogst e weer aan staat te komen..

369516643.jpg

369516599.jpg

369516677.jpg

369516757.jpg

369516811.jpg

Die is het wachten zeker waard, ziet er mooi uit in de zon! Jammer dat de opbouw nog zo lang op zich laat wachten :angel

ziet er egt goe duit zeg! en dat met zo'n brug! toppie, jij maakt er echt iets gruwelijks mooi van.

maaruh... verkoopt de pa van je vriendin die commodores en rekords ook?

heeft je vriendin geen leuke zus ofzo? :jerry

t is haast onmogelijk om ze allemaal op te knappen, maar zou me toch best vermaken met t spul in die loods.:thumbup

Hier wat foto's van de auto, ben nu met de hemel bezig.. Erg lastig, er zitten nog een paar kleine kreukels in en ik kan trekken en spannen wat ik wil maar krijg ze er niet uit. Iemand die hier iets op weet of kan het niet perfect?

372429062.jpg

372429081.jpg

372429046.jpg

372429033.jpg

372429024.jpg

372429011.jpg

372428979.jpg

ik vindt dat je erg goed de zaak aanpakt ziet er allemaal

erg goed uit ,maar de kleur vindt ik persoonlijk niet mooi

maar dat is dus mijn smaak.gaat erom dat jij het mooi vindt

en kwa spuitwerk ziet het er wel goed uit.

complimenten voor jou en de spuiter.en tenslotte is

het voorwerk 80 prosent van het resultaat wat

het na het spuiten wordtking:king:king:

vgr tonsr.

origineel gepost door veldhuizen

mooi hoor, wat gebruik je voor clipjes? ik moet mijn hemel ook nog in mn kadett maken maar dat ziet er wel handig uit.

klipjes gebruikt hij van mij :thumbup

heb ik geknipt van de afdekings randen tussen de carroserie en de bekleding

zeer handig kan geen knijper tegen op :P:P:P

@Kermit, is het mogelijk dat ik deze klipjes kan lenen van je?

Mag ik vragen waar je woont? ik ben ook opzoek naar ene goede manier om me hemel te maken maar dit ziet er erg goed uit.

Ik hoor het graag van je,

Groetjes peter

@jelte Manta, ziet er goed uit en je gaat best hard! Die witte hemel ziet er prachtig uit in combinatie met dat blauwe!

Keep it up!

origineel gepost door peerke1987

@Kermit, is het mogelijk dat ik deze klipjes kan lenen van je?

Mag ik vragen waar je woont? ik ben ook opzoek naar ene goede manier om me hemel te maken maar dit ziet er erg goed uit.

Ik hoor het graag van je,

Groetjes peter

@jelte Manta, ziet er goed uit en je gaat best hard! Die witte hemel ziet er prachtig uit in combinatie met dat blauwe!

Keep it up!

zeg peerke heb nog wel een stuk van die afdichtings rand ergens

woon in friesland dus das te ver voor je

tegen een kleine vergoeding +verz wil ik je wel een stuk sturen kun je ze zelf knippen

U2U me maar

:wors:wors:wors

Alle aardappelen en uien liggen weer in de schuur dus Manta time again! Hemel gaat er weer uit en zal proberen of ik hem voorzichtig kan strijken ofzo... Popke excuses dat ik je clipjes zolang leen vergoeding komt wel goed.

Iemand misschien een paar meter donkergroen stroom kabel over om de toeren teller mee aan te sluiten? Zit nu een andere kleur op maar ja niet origineel:cry

Foto's volgen..

Groet,

Jelte

origineel gepost door Jelte-Manta

Alle aardappelen en uien liggen weer in de schuur dus Manta time again! Hemel gaat er weer uit en zal proberen of ik hem voorzichtig kan strijken ofzo... Popke excuses dat ik je clipjes zolang leen vergoeding komt wel goed.

Iemand misschien een paar meter donkergroen stroom kabel over om de toeren teller mee aan te sluiten? Zit nu een andere kleur op maar ja niet origineel:cry

Foto's volgen..

Groet,

Jelte

heb ook nog wel groene kabel

kom op met die foto,s :jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven