• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta A

Hallo,

Hier een foto van de neus, ik moet de velgen en bumper steunen nog laten coaten en dan kunnen de bumpers er eindelijk weer op...

374997308.jpg

Ook ben ik bezig geweest om de klokjes aan te sluiten alleen heb ik 1 probleem, wie weet hoe ik het klokje moet aan sluiten die aangeeft of de accu wordt geladen? Ik bedoel het linkse klokje van de SR set...

Op het schema staat 1 kabel op de + van startmotor en 1 kabel op de B+ van de dynamo. Maar bij mij sit er al een kabel van B+ naar de + van de start motor, klopt dit?

en jelte schiet het een beetje op met afbouwen t,is alweer een tijdje stil aan de andere kant van friesland

:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics

origineel gepost door Jelte-Manta

Wordt niks verkocht van die auto's, alleen aan familie en zo:P

Even zorgen dat je familie raakt!:vertag

Heeft ze nog zusjes hahahaha:agent

Haha ja ze heeft nog een zusje:agent

Gaat de goede kant op met de manta, kofferdeksel is weer voorzien van nieuwe emblemen en slot. Dashboard (ofso) zit er ook weer in ben nu bezig op de Sr teller set er aan te schroeven maar die bovenste rand is niet perfect recht dus zit er een naatje. Even kijken hoe we dit gaan oplossen.

Kheb ooit heel lang geleden vloer bedekking van je gekocht Popke maar dat bleek dus van een A2 te wezen... Ben nu aan het onderhandelen met de orange A manta op de vorige pagina, ik wordt wel beschouwt als familie haha. De bedoeling is om daar de vloer bedekking dan uit te halen en heb ik meteen weer een volgend project:)

Haha ja ze heeft nog een zusje:agent

Gaat de goede kant op met de manta, kofferdeksel is weer voorzien van nieuwe emblemen en slot. Dashboard (ofso) zit er ook weer in ben nu bezig op de Sr teller set er aan te schroeven maar die bovenste rand is niet perfect recht dus zit er een naatje. Even kijken hoe we dit gaan oplossen.

Kheb ooit heel lang geleden vloer bedekking van je gekocht Popke maar dat bleek dus van een A2 te wezen... Ben nu aan het onderhandelen met de orange A manta op de vorige pagina, ik wordt wel beschouwt als familie haha. De bedoeling is om daar de vloer bedekking dan uit te halen en heb ik meteen weer een volgend project:)

origineel gepost door Jelte-Manta

Dankje,

Deze banden gaan er weer af, komen nieuwe banden met sleuf velgen op.

heb trouwens nog een setje eerste type velgen met zo goed als nieuwe banden voor je indien nodig

:wors:wors

Ja raam zit er al wel in maar klemt nog op als ik hem omhoog draai.. geen idee hoe het komt maar moet er nog even beter naar kijken.

goed smeren met vet dat wil ook wel helpen kijk er oon naar dat ie niet te strak in de geleiders staat dus afstellen opnieuw zal ook schelen

groeten uut damwald :wors:wors

heb je die groene manta nog staan? zoek een reservewiel bak als hij neit veroest is iig:angel

groeten uit sud west fryslan

origineel gepost door babyblue

heb je die groene manta nog staan? zoek een reservewiel bak als hij neit veroest is iig:angel

groeten uit sud west fryslan

die is al in stukken weg dacht ik daar heb ik het laatste bruikbare vandaan gehaald en dat was in juni ofzo

word toch een bakje kloppen denk ik

Terug
Naar boven