• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta B c20xe ombouw UPDATE 7-6 VRAAGJE

Zo, de manta is bijna klaar, het wachten is nog even op de airbox en dan moet de boel nog afgesteld worden, wie weet halen we het zeelandweekend nog....

Vraagje:

Het uitlaatspruitstuk komt nu nogal erg dicht langs/tegen de motorsteunrubber (ronde van manta 2.0 gsi). Dat wordt natuurlijk vrij heet...

Kan dit? Zo ja, heel fijn. ;) Zo nee, wat zou beter passen?

Ik heb de 2 vierkante steunen, de uitlaat ingewikkeld met die rally tape, scheelt een hoop hitte in je motorruimte.

Heb je al een kachelkraantje van een c-kadett voor je kachel?

Ik moet er ook een hebben en ben wel benieuwd of die nog niets ergens te krijgen zijn...

(Bij mij is ie gescheurd op de hand van de bevestiging van een slang, hoop rook en hele motorruimte onder de koelvloeistof)

Verrek, daar hadden we wel even eerder aan kunnen denken... Vanavond dus even de steunen omwisselen.

@Maartuh: Die heb ik, er lag er hier in de buurt toevallig nog een in een c-kadett op de sloop.

Mij lijkt trouwens dat je kachelkraantjes van vanalles en nog wat kan gebruiken, zolang het maar het gewenste aantal functies/aansluitingen heeft. Ik zou me niet blindstaren op enkel de c-kadett kraantjes.

Terug
Naar boven