• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta B met ketenken ..-TK..

mar10manta

Post vaak
weet iemand waar deze manta staat? een brede evolution met een 6 cilinder erin kenteken ..-TK-.. , meer weet ik niet jaren geleden in zennewijnen gezien. was is ver gevorderde staat van heel veel achterstallig onderhoud.

Bedoel je deze toevallig is van mijn zwager geweest (mantadevil hier op het forum)
170529129_5_TbAN.jpg

@Tristan81 wrote:Deze heeft ook nog een tijdje in Weert rond gereden was toen van een vriendin van mij

ja was toen van nicole :D ik heb haar nog wel een paar keer gezien toen ik op vkantie was daar in de buurt.

@Tristan81 wrote:Deze heeft ook nog een tijdje in Weert rond gereden was toen van een vriendin van mij

ja was toen van nicole :D ik heb haar nog wel een paar keer gezien toen ik op vkantie was daar in de buurt.

Hallo allemaal,

Per toeval kwam ik op deze site terecht en zag dat jullie opzoek waren naar de Opel manta

(bambi). Deze is in mijn bezit. Ik heb hem nu zo'n 4 jaar en ben er mee bezig deze geheel op te knappen.

er zit nu een 24 klepper in. Het is de bedoeling hem eind dit jaar af te hebben. Hy staat nu in Breda.

Aangezien de intresse is het altijd mogelijk langs te komen om te kijken! :D en voor meer foto's gewoon even mailen!

zie hier onder de staat.

1330663403_5_NzHv.jpeg

Hallo allemaal,

Per toeval kwam ik op deze site terecht en zag dat jullie opzoek waren naar de Opel manta

(bambi). Deze is in mijn bezit. Ik heb hem nu zo'n 4 jaar en ben er mee bezig deze geheel op te knappen.

er zit nu een 24 klepper in. Het is de bedoeling hem eind dit jaar af te hebben. Hy staat nu in Breda.

Aangezien de intresse is het altijd mogelijk langs te komen om te kijken! :D en voor meer foto's gewoon even mailen!

zie hier onder de staat.

1330663403_5_NzHv.jpeg

hey das grappig de nieuwe eigenaar

maar word de manta geel???

omdat hij geel is onder de kap .

maar het is toch geen 4 jaar geleden dat ik hem verkocht ?????

volgens mij jaar of 3 terug .

hey das grappig de nieuwe eigenaar

maar word de manta geel???

omdat hij geel is onder de kap .

maar het is toch geen 4 jaar geleden dat ik hem verkocht ?????

volgens mij jaar of 3 terug .

Hoi bedankt voor de snelle reactie,

Ik twijfelde tussen de 3 of 4 jaar :P

had de papieren zo snel niet bij de hand.

Dus jij bent de oude eigenaar? Jij reed toen toch

in een monza? Leuk, ja hij word geel met zwart.

1330369998_5_Tt5I.jpeg

Terug
Naar boven