• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta b project (KLAAR NA 14 MAAND)

Originally posted by McLambo

Is dat een complete eind-demper? Of een los eindstuk? Hoe klinkt dat? Kun je geen filmpje maken? :o:P

er zit een complete groep a onder

heb enkel eind pijpje er af geslepen en deze eindstuk er op gelast

weet niet hoe het klinkt ,maar de sound van een groep a is altijd lekker om te horen

interieur ziet er inderdaad erg goed uit :D

nog even en hij loopt ,maar eerst waterslangen hebben en dan kan die lopen ben zeer benieuwd

eddie heeft ze vast wel van een manta liggen ,maar die passen niet omdat ik een thermostaathuis van een 2200 erop heb zitten en zijn daarom anders

zal waarschijnlijk iets van buis er tussen moeten zetten,tenzij ik passende slangen vinden kan

ja idd cristian heb er div liggen en mischien met de auto er naast is der wat te vinden ,maar zijn auto staat in ontwikkelings gebied en mijn spullen in t mooie twente :jerry:jerry effe wat ver voor te passen

maar loopt ie al ? cristian ?

nou hellaas loopt het niet zoals ik het graag zou zien

gisteravond geprobeert hem te starten ,maar helaas krijgt hij geen benzine ,injectoren gaan niet open wand de bougies blijven droog:cry

probleem van dit heuvel blijkt de pomp te wezen ,maar inmiddels is er een andere pomp binnen gekomen dus hoop dat ie het nu wel gaat doen

maar nu weer even wat pics

voorkant2200.jpg

zijkant2200.jpg

verchroomdewaterpijpen2200.jpg

inmiddels zitten de verdelerkap en d ekabels er ook op

zodra hij start gaat ie even naar buiten en zal ik daar een paar nieuwe maken bij zonlicht:wub

zo hoop binnen kort ook weer verder te kunnen gaan met dit project

ben ondertussen ook bezig met me vauxhall omdat die de geest gegeven heeft :swear

en met de kinderkamer op orde te krijgen wand nog half jaartje en dan word ik ook papa dus ook dat moet even gedaan worden dan he

dus dan moet de manta even wachten

maar er is een eind in zicht:wors

hahaha ja dat was ook zeker de bedoeling

kinderzitje moet ook nog klaar wand deze komt in dezelfde styl als de voor stoelen

en de groep a die klinkt :wub:wub:wub

je kon me kwijlspoor volgen :jerry

Terug
Naar boven