• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta b project (KLAAR NA 14 MAAND)

helaas nog steeds ziek dus weinig kunnen doen

baal er wel van als ik al die mooie projecten zie vorderen ,dan beginnen me handen te jeuken :D

nou weer effe kleine update

deze wielen komen onder d emanta straks

vond kleur opstelling wel grappig omdat ook weer in d emanta terug komen en ik toch geen gelijke kapjes erbij had

P1010037-2.jpg

omdat ik er gelijk een trekhaak onder hebben wil heb ik even een mail gestuurt aan opel benelux voor een verklaring en die kreeg ik

wel effe officieel doen voor de blauw petten eens keertje moeilijk doen omdat er niets op kenteken staat

goedkeuringopel.jpg

dus gelijk even nieuwe doos gehaald voor de trekhaak en een opel doppie opgezocht ,moet wel in stijl :D

P1010039-1.jpg

kabelboom ook even voorzien van ene nieuw jasje

hoewel hij er netjes uitzag ,maar goed na me vorige belevenis heb ik hem nagekeken om te voorkomen dat het weer gebeurde

en zo ligt hij nu te wachten tot hij ingebouwd word

P1010038-1.jpg

hoop volgende keer een update te doen dat ik er mee aan de slag ben geweest

Tering ik heb ook spit gerkregen van het onder die Ascona liggen op de koude vloer. :(

Zit nu met een klein elektrisch dekentje in de rug. Kan zwat niet bewegen. auw auw..

Opels maken meer kapot dan je lief is :argue

:D

Heb je de kabelboom met isolatie tape ingewikkeld? Tis nog een hele wirwar als je het zo ziet! Eenmaal ingebouwd zal het er netjes uitzien.

tja die opels is me wat

maar goed hoop van de week ook beter te zijn en dan effe flink op ruimen in de schuur effe 1 rekord klaar maken dan kan ik ook weer verder dat ziek zijn verpest een hoop

Originally posted by McLambo

Tering ik heb ook spit gerkregen van het onder die Ascona liggen op de koude vloer. :(

Zit nu met een klein elektrisch dekentje in de rug. Kan zwat niet bewegen. auw auw..

Opels maken meer kapot dan je lief is :argue

:D

Heb je de kabelboom met isolatie tape ingewikkeld? Tis nog een hele wirwar als je het zo ziet! Eenmaal ingebouwd zal het er netjes uitzien.

klopt heb hem met isolatie tape opnieuw gedaan

slecht 4 rolletjes tape gebruikt:jerry

ach ziet er erger uit dan het is hoor

eenmaal uit elkaar is het weinig werk hem er in te leggen

gisteravond een setje zijraam jalouzien gekocht :P

die gaan even opnieuw in de lak zodat ze bij het achterraam jalouzie passen en dan op de manta :wors

ook een bussie black light gehaald voor de achterlampies dus die worden ook getint

en dan kan alles er zo in 1x op gezet worden

inmiddels is de verbrande boom verwijderd en zal binnen kort de nieuwe geplaatst worden

ook is het laatste nieuwe spul gehaald voor de lpg installatie

dus nu heb ik alles compleet en hoop ik binnen kort toch alles eens ingebouwd te kunnen hebben:wub

wat er nog op me verlanglijste staat zijn een sr/gte stuur

en een zonnedak spoiler

hahah nee louwe had deze reactie al eerder verwacht

je moet ze mooi vinden of niet :wors

en vind ze zelf mooi zeker in combinatie met de achterraam jalouzie

maar goed we gaan eerst alles erop zetten en dan kijken of deze erop blijven of niet

hey jozef

heb even gekeken naar de kap voor het zonnedakje

de beugeltjes zitten erbij

zet even je adres op de mail dan doe ik jou het rekeningnummer voor de verzendkosten

zo nieuwe kabelboom ligt erin :wors

helaas verkeerde remmen dus zal de goede hopelijk snel binnen krijgen

morgen even wat nieuwe foto's posten

de kabelboom is helemaal aangesloten enkel koplampen nog

verder haal ik morgen de goede remschoenen op dus dat zal ook weer goed komen binnen kort en dan schiet het mooi op

wel heb ik besloten de zijraam jalouzie er niet op te doen,vind het bij deze manta gewoon niet staan

hier weer wat pics

allesopgestapelt.jpg

P1010010-5.jpg

P1010011-4.jpg

P1010013-4.jpg

dit blijf ik mooi vinden :wub

P1010009-4.jpg

nee hij heeft nog niet gelopen

wil dat gaan doen als alles aangesloten is

dan weet ik ook 100% zeker dat er geen losse draden meer open liggen ,waardoor er kortsluiting ontstaat

Terug
Naar boven