• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta B1 2.0 16V

Da's 509 he. ;)

Ja ed, wilde nog even lekker paar rondjes kunnen rijden voor ik vader wordt, maar dat zit er niet in.

Geeft ook niet, mag geen haastwerk zijn.

Krijg net wel bericht van de spuiter dat ie een andere auto nog niet klaar heeft, dus de manta is een weekje uitgesteld.

Helaas niks aan te doen.

Ja zo ist Eddie, de gordels waren er eigelijk al snel uit, maar ze gaan inderdaad gewoon terug voor het gemak.

Wil niet straks met mooi weer m'n volvo 340 winterdrifter (mét variomatic) moeten pakken, rij liever in de manta. ;)

Gisteren is (o)pa een dagje bezig geweest met z'n draaibank en een paar boutjes:

DSC04635.jpg

DSC04638.jpg

DSC04644.jpg

DSC04634.jpg

DSC04632.jpg

DSC04653.jpg

DSC04650.jpg

80 nieuwe boutjes ter vervanging van de originele plastic exemplaren, afgedraaid op dezelfde lengte.

3 delig zullen ze nooit worden, maar de boutjes zijn nu in elk geval wel echt. :P

En nu verder wachten op de spuiter.

Ja zo ist Eddie, de gordels waren er eigelijk al snel uit, maar ze gaan inderdaad gewoon terug voor het gemak.

Wil niet straks met mooi weer m'n volvo 340 winterdrifter (mét variomatic) moeten pakken, rij liever in de manta. ;)

Gisteren is (o)pa een dagje bezig geweest met z'n draaibank en een paar boutjes:

DSC04635.jpg

DSC04638.jpg

DSC04644.jpg

DSC04634.jpg

DSC04632.jpg

DSC04653.jpg

DSC04650.jpg

80 nieuwe boutjes ter vervanging van de originele plastic exemplaren, afgedraaid op dezelfde lengte.

3 delig zullen ze nooit worden, maar de boutjes zijn nu in elk geval wel echt. :P

En nu verder wachten op de spuiter.

Vraagje:

Zijn er origineel in de B, zonnekleppen geleverd die aan beide zijden zwart zijn?

En wie heeft er nog zo'n setje voor me?

Ik heb nu een mooie nieuwe zwarte hemel van Jan Menderink, de originele zwart witte kleppen passen daar niet meer bij.

De manta en ascona sport hadden zonnekleppen die helemaal zwart zijn. Maar dat zal waarschijnlijk moeilijk worden om die te vinden :hmmz

Mooi projekt trouwens :thumbup :)

Vraagje:

Zijn er origineel in de B, zonnekleppen geleverd die aan beide zijden zwart zijn?

En wie heeft er nog zo'n setje voor me?

Ik heb nu een mooie nieuwe zwarte hemel van Jan Menderink, de originele zwart witte kleppen passen daar niet meer bij.

Hee bedankt. :thumb

Niemand heeft ze tot nu toe liggen, ik was dus al gaan twijfelen of ik het nu wel juist had dat ze bestaan, toch wel dus.

Als iemand ze heeft hoor ik het graag.

En anders moet ik de originele maar meegeven aan de stoffeerder, of eventueel zelf zwart maken met iets. :hmmz

De manta en ascona sport hadden zonnekleppen die helemaal zwart zijn. Maar dat zal waarschijnlijk moeilijk worden om die te vinden :hmmz

Mooi projekt trouwens :thumbup :)

Hee bedankt. :thumb

Niemand heeft ze tot nu toe liggen, ik was dus al gaan twijfelen of ik het nu wel juist had dat ze bestaan, toch wel dus.

Als iemand ze heeft hoor ik het graag.

En anders moet ik de originele maar meegeven aan de stoffeerder, of eventueel zelf zwart maken met iets. :hmmz

Vanavond even wezen kijken hoe de manta er bij staat, er is al veel aan gedaan, een hoop deukjes er uit gehaald, gaatjes gedicht etc.

Morgen gaat de primer erop, als het goed is wordt ie eind van de week gespoten.

DSC04673.jpg

DSC04670.jpg

DSC04674.jpg

DSC04675.jpg

DSC04672.jpg

Terug
Naar boven