• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta B1 2.0 16V

Velgjes gepoetst, bandjes gemonteerd. En nu nog even geduld hebben...

IMAG0079.jpg

IMAG0080.jpg

(gsm kwaliteit)

Vanavond even wezen kijken hoe de manta er bij staat, er is al veel aan gedaan, een hoop deukjes er uit gehaald, gaatjes gedicht etc.

Morgen gaat de primer erop, als het goed is wordt ie eind van de week gespoten.

DSC04673.jpg

DSC04670.jpg

DSC04674.jpg

DSC04675.jpg

DSC04672.jpg

monsterlijke wielen!

Wat zijn die precies voor velgen? Die zouden heel goed staan onder mijn gruppe 2 replica.

15"?

Rial type C uit de jaren 80 (worden vaak RS , of Cobra , óf Cobra RS genoemd)

8x15 ET18

Zijn bijna niet te vinden, maar vooral duitsland in de gaten houden, daar wordt soms wat aangeboden. ;)

monsterlijke wielen!

Wat zijn die precies voor velgen? Die zouden heel goed staan onder mijn gruppe 2 replica.

15"?

thanks,

ik wou zeggen: ik heb op verschillende ebay sites email alerts en RSS feeds lopen op 8x15, maar deze zie ik zo goed als niet voorbij komen

Rial type C uit de jaren 80 (worden vaak RS , of Cobra , óf Cobra RS genoemd)

8x15 ET18

Zijn bijna niet te vinden, maar vooral duitsland in de gaten houden, daar wordt soms wat aangeboden. ;)

Zag laatst nog een setje maar die gingen ook voor veel geld weg :P Wat voor banden zijn dat? Ze lijken zo hoog.

thanks,

ik wou zeggen: ik heb op verschillende ebay sites email alerts en RSS feeds lopen op 8x15, maar deze zie ik zo goed als niet voorbij komen

Ze stijgen nogal in prijs valt me op ja...

Toyo proxes T1-R , 205/50-15 , ik hou zelf niet zo van het te platte en vooral te smalle, ze hadden nog wel een maatje breder gemogen, maar ik durf ook niet te ver te gaan met de originele ruimte in de wielkastranden. (En dat moet wel origineel blijven :thumb )

Zag laatst nog een setje maar die gingen ook voor veel geld weg :P Wat voor banden zijn dat? Ze lijken zo hoog.

Ik wou zeggen; ik vind deze er nog heel netjes uitzien voor op een 8J band. Ik heb zelf ook een setje 8J, maar wilde achteraan 225 liggen, vooraan ook 205, dat is bij deze bevestigd :-)

Ze stijgen nogal in prijs valt me op ja...

Toyo proxes T1-R , 205/50-15 , ik hou zelf niet zo van het te platte en vooral te smalle, ze hadden nog wel een maatje breder gemogen, maar ik durf ook niet te ver te gaan met de originele ruimte in de wielkastranden. (En dat moet wel origineel blijven :thumb )

De updates lopen erg achter, hier mijn grootste reden.........

Onze kleine meid, Tess, geboren op 1 juni.

SSA44036.jpg

Hier alweer ruim 5 weken oud.

SSA44873.jpg

Dat project is in elk geval succesvol afgerond. ;)

De manta staat ondertussen ook niet stil:

Net terug van de spuiter:

DSC04811.jpg

Wat zwart hoort, moet zwart blijven natuurlijk:

DSC04824.jpg

SSA44735.jpg

Ik wou zeggen; ik vind deze er nog heel netjes uitzien voor op een 8J band. Ik heb zelf ook een setje 8J, maar wilde achteraan 225 liggen, vooraan ook 205, dat is bij deze bevestigd :-)

Opbouwen maar weer:

DSC04887.jpg

DSC04912.jpg

DSC04893.jpg

Bilstein B6 "model Rennen" , ben benieuwd.. (zal wel aardig stug zijn)

DSC04905.jpg

DSC04900.jpg

Een originele sticker die nog netjes is plakken we natuurlijk terug, maar weet iemand ook wat deze sticker vermeldt???

DSC04886.jpg

DSC04903.jpg

Nu nog wachten op de langere wielbouten die sinds vorige week op wereldreis zijn gegaan.

Bij Biesheuvel besteld en door DPD per ongeluk naar FINLAND (!!!) verscheept. :thumb

Even een complete container de verkeerde kant op gestuurd.... Maar de laatste scan is inmiddels weer in Zweden, dus we komen er weer wel. :angel

De updates lopen erg achter, hier mijn grootste reden.........

Onze kleine meid, Tess, geboren op 1 juni.

SSA44036.jpg

Hier alweer ruim 5 weken oud.

SSA44873.jpg

Dat project is in elk geval succesvol afgerond. ;)

De manta staat ondertussen ook niet stil:

Net terug van de spuiter:

DSC04811.jpg

Wat zwart hoort, moet zwart blijven natuurlijk:

DSC04824.jpg

SSA44735.jpg

Opbouwen maar weer:

DSC04887.jpg

DSC04912.jpg

DSC04893.jpg

Bilstein B6 "model Rennen" , ben benieuwd.. (zal wel aardig stug zijn)

DSC04905.jpg

DSC04900.jpg

Een originele sticker die nog netjes is plakken we natuurlijk terug, maar weet iemand ook wat deze sticker vermeldt???

DSC04886.jpg

DSC04903.jpg

Nu nog wachten op de langere wielbouten die sinds vorige week op wereldreis zijn gegaan.

Bij Biesheuvel besteld en door DPD per ongeluk naar FINLAND (!!!) verscheept. :thumb

Even een complete container de verkeerde kant op gestuurd.... Maar de laatste scan is inmiddels weer in Zweden, dus we komen er weer wel. :angel

Terug
Naar boven