• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta B1 2.0 16V

Omdat ik nu Recaro's heb, nieuwe velgen, nieuwe banden en binnenkomt nog een motorische update. Eind dit jaar gaat de voorkant en bodem in restauratie, de lip ligt er nog ;)

Zag nu net dat je er wel 1 had gekocht.

:hmmz Waarom ziet ie er nog niet op?

DSC_0608-1.jpg

Ik neem het weer even over. :thumb

M'n wielbouten zijn afgelopen week eindelijk weer in nederland aangekomen, na hun uitstapje naar Finland.

De nieuwe stugge motorsteunrubbers zijn gemonteerd.

Vanavond hebben we de wielbouten gedaan en heeft de manta voor het eerst weer op z'n wielen gestaan.......

DSC04926.jpg

DSC04915.jpg

DSC04917.jpg

DSC04922.jpg

DSC04929.jpg

DSC04918.jpg

Moet nog een eindje zakken he, maar de manta is nog behoorlijk leeg dus dat komt vast wel goed. :thumb

Omdat ik nu Recaro's heb, nieuwe velgen, nieuwe banden en binnenkomt nog een motorische update. Eind dit jaar gaat de voorkant en bodem in restauratie, de lip ligt er nog ;)

Ik neem het weer even over. :thumb

M'n wielbouten zijn afgelopen week eindelijk weer in nederland aangekomen, na hun uitstapje naar Finland.

De nieuwe stugge motorsteunrubbers zijn gemonteerd.

Vanavond hebben we de wielbouten gedaan en heeft de manta voor het eerst weer op z'n wielen gestaan.......

DSC04926.jpg

DSC04915.jpg

DSC04917.jpg

DSC04922.jpg

DSC04929.jpg

DSC04918.jpg

Moet nog een eindje zakken he, maar de manta is nog behoorlijk leeg dus dat komt vast wel goed. :thumb

Dat je minder last hebt van fout schakelen bij sportief gebruik.

Dat ziet er heel strak uit zeg! Wat voor kleurtje is dat zwart? zijdeglans?

Dat je minder last hebt van fout schakelen bij sportief gebruik.

Dat ziet er heel strak uit zeg! Wat voor kleurtje is dat zwart? zijdeglans?

Klopt Stender, -40mm.

Wat betreft de motorsteunrubbers, die moesten gewoon stugger. Origineel GSI had ook goed geweest, maar die kosten nieuw zo veel. Deze van bmw afkomstig zijn zo stug dat ze zelfs ideaal zijn voor een 6 pitter ombouw, en de kosten waren een lachertje.

Fout schakelen? Ik kan prima schakelen. ;)

Het zwart is trouwens Opel rally mat zwart, McLambo.

Leuk dat je het nog volgt John !

We hebben hem een klein beetje aangepast, maar alles is wel correct gehouden he.

(die mooie oude originele radio die blijft er absoluut in zitten)

Bijzonder fijne Manta, erg goed verzorgd. Geen vastgerotte bouten die afbraken, geen verrassingen wat roest betreft. etc. etc.

Fantastisch. Nogmaals bedankt John! :thumb

@jojonopel wrote:Wat een transformatie ! Ik zou hem niet meer herkennen !

Klopt Stender, -40mm.

Wat betreft de motorsteunrubbers, die moesten gewoon stugger. Origineel GSI had ook goed geweest, maar die kosten nieuw zo veel. Deze van bmw afkomstig zijn zo stug dat ze zelfs ideaal zijn voor een 6 pitter ombouw, en de kosten waren een lachertje.

Fout schakelen? Ik kan prima schakelen. ;)

Het zwart is trouwens Opel rally mat zwart, McLambo.

Leuk dat je het nog volgt John !

We hebben hem een klein beetje aangepast, maar alles is wel correct gehouden he.

(die mooie oude originele radio die blijft er absoluut in zitten)

Bijzonder fijne Manta, erg goed verzorgd. Geen vastgerotte bouten die afbraken, geen verrassingen wat roest betreft. etc. etc.

Fantastisch. Nogmaals bedankt John! :thumb

@jojonopel wrote:Wat een transformatie ! Ik zou hem niet meer herkennen !

Terug
Naar boven