• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Manta b1 SR 1981

Die prijs lijkt mij redelijk, ik heb ze een paar euro's goedkoper.

Dacht zoiets van 32 euro per set

wat het precies was, zou ik ff op de aankoop bon moeten kijken.

Succes met het inbouwen van de gordels.

Mantaboy1976.

Heb nog een onderdeel erbij vr de manta.

Een gloednieuwe abarth middendemper.

Eens benieuwd of dit een sportiever doch niet overdreven geluid zal geven!?

8vBjCor.jpg

1cnrMa6.jpg

@mantaboy1976 wrote:Die prijs lijkt mij redelijk, ik heb ze een paar euro's goedkoper.

Dacht zoiets van 32 euro per set

wat het precies was, zou ik ff op de aankoop bon moeten kijken.

Succes met het inbouwen van de gordels.

Mantaboy1976.

Voila vandaag 1 geplaatst, ging perfect met jullie tips en foto's

Twas maar 25 € per set.

Nadien bekeken had ik mss beter een oproller gedaan ivm makkelijk werken met de maxicosi... Mrja

Die abarth demper geplaatst maar geluid scheelt niet echt veel opt eerste zicht. Ik vermoed trouwens dat die demper voor een a manta is. Hij raakt iets onderaan de auto. Ik vermoed de panhardstang. Kmerkte wel dat zonder einddemper het geluid al heel wat scheelt. Als iemand een leuke einddemper heeft?

Kan iemand me vertellen of middendemper manta a en b gelijk zyn?

Mvg!

kan iemand me vertellen wat de diameter is van de mistlampen die originieel op een b1 (ronde) geleverd konden worden?

dit waren dacht ik bosh lampen?

GroteFoto-OQRWT7WL.jpg

zo we kunnen nog lang profiteren vooraleer we in winterstalling gaan, maar misschien is het vandaag toch wel zover :(

fIzaXXq.jpg

nog het mistlampje teruggezet (was me wat te gevaarlijk met enkel de achterlampjes op de snelweg), ook het brandblusapparaat weer vastgezet int interieur.

P3V73pH.jpg

MPI3R6I.jpg

heel wat vraagjes:

iemand een idee of je zo'n kofferbakrubber ergens universeel bij de automaterialen zaak kunt halen? en wat voor nummer of afmetingen je dan moet hebben?

tevens zoek ik ook nog:

1 rubbertje van de 4 waar de motorkap in steunt.

En 1 ruitenwisserarm in complete staat.

Ook nog een plastiek kapje van op dat chromen baartje waar uw gordel onderaan aan vast zit!

lamphoudertje voor lampje in het klokje. (het is toch zo dat in dat gaatje normaal een lamphoudertje zit? ik dacht dat mijn lampje gesprongen was, maar bij klokje eruit blijkt het lampje (en houdertje) weg...

cd2pW8v.jpg

Moest iemand dit liggen hebben ;-)

@cruez wrote:kan iemand me vertellen wat de diameter is van de mistlampen die originieel op een b1 (ronde) geleverd konden worden?

GroteFoto-OQRWT7WL.jpg

Bosch mistlampen ben ik nog nooit tegen gekomen, mogelijk dat ze wel bestaan cq geleverd zijn. De toen der tijd geleverde Hella's hebben een diameter van 13,5 cm [chromen ring]

[/img]
90ndkj.jpg

[/img]
wjjns0.jpg

@Adjemanta wrote:@cruez wrote:kan iemand me vertellen wat de diameter is van de mistlampen die originieel op een b1 (ronde) geleverd konden worden?

GroteFoto-OQRWT7WL.jpg

Bosch mistlampen ben ik nog nooit tegen gekomen, mogelijk dat ze wel bestaan cq geleverd zijn. De toen der tijd geleverde Hella's hebben een diameter van 13,5 cm [chromen ring]

[/img]
90ndkj.jpg

[/img]
wjjns0.jpg

Ik zoek nog zo'n originele set lampen voor mijn Manta A

[/img]
90ndkj.jpg

[/img]
wjjns0.jpg
[/quote]

Ik zoek nog zo'n originele set lampen voor mijn Manta A[/quote]

Niet te koop Johan, zijn overigens met zwart huis ipv chroom !.

Was net aan het zoeken naar wat afbeeldingen, is al een topic over geweest hier. Henk zijn voorbeeld lijkt idd de juiste te zijn.

@Adjemanta wrote:[/img]
90ndkj.jpg

[/img]
wjjns0.jpg

Ik zoek nog zo'n originele set lampen voor mijn Manta A[/quote]

Niet te koop Johan, zijn overigens met zwart huis ipv chroom !.[/quote]

Bij de Manta A GT/E horen ze ook zwart aan de achterkant te zijn bij de A1 waren ze helemaal chroom

@mantallica wrote:@Adjemanta wrote:[/img]
90ndkj.jpg

[/img]
wjjns0.jpg

Ik zoek nog zo'n originele set lampen voor mijn Manta A

Niet te koop Johan, zijn overigens met zwart huis ipv chroom !.[/quote]

Bij de Manta A GT/E horen ze ook zwart aan de achterkant te zijn bij de A1 waren ze helemaal chroom[/quote]

Dank je voor de aanvulling Johan, weer wat bijgeleerd !. Waren ze overigens allemaal zwart aan de achterzijde op de A2 serie, of alleen bij de GT/E ?. :hmmz

Terug
Naar boven