• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

manta bbq

soepkiepe

Post veel
ik zie hier nog wel eens een astra corsa en wel meerdere merken autos langs komen als aanhanger of bbq, kwam deze op een duitse opel forum tegen, k denk k zal hem hier es plaatsen :P

ziet er wel netjs uit.

Foto-0008.jpg

als ik tijden het slopen van de gt/e 5 jaar geleden ruimte had gehad had ik er toen 1 gemaakt king: kon m alleen nergens neerzetten :cry ging dus niet door :puke. Binnenkort eigen huisje, dan komt er toch standaard 1 te zijn op de oprit...

als ik tijden het slopen van de gt/e 5 jaar geleden ruimte had gehad had ik er toen 1 gemaakt king: kon m alleen nergens neerzetten :cry ging dus niet door :puke. Binnenkort eigen huisje, dan komt er toch standaard 1 te zijn op de oprit...

weet niet hoe uitgebreid jullie bbq is maar ik heb hem es weer terug gezocht.

deze is trouwens geplaatst op juni 2010 dus heb geen idee hoe lang als die bbq al bestaat.

maar is wel een luxe :P

koelkast en mp3 speler er bij op.

Basiert auf einem Anhänger. Hat MP3 Radio, 16er Helix System und Kühlschrank. der Grill geht wie die Sau.

hier is de link wel, mijn duits is niet heel goed dus wie weet kunnen jullie meer info vinden

http://www.xtremes-opel-forum.com/t5090-der-beste-grill-der-welt" onclick="window.open(this.href);return false;

weet niet hoe uitgebreid jullie bbq is maar ik heb hem es weer terug gezocht.

deze is trouwens geplaatst op juni 2010 dus heb geen idee hoe lang als die bbq al bestaat.

maar is wel een luxe :P

koelkast en mp3 speler er bij op.

Basiert auf einem Anhänger. Hat MP3 Radio, 16er Helix System und Kühlschrank. der Grill geht wie die Sau.

hier is de link wel, mijn duits is niet heel goed dus wie weet kunnen jullie meer info vinden

http://www.xtremes-opel-forum.com/t5090-der-beste-grill-der-welt" onclick="window.open(this.href);return false;

ja maar kurt de zijne rijd wel deze rijd niet meer zo te zien want de motorkap kan zelfs niet toe met de uitlaatbuizen die langs de bbq omhoogsteken

Terug
Naar boven